Vrouwelijk is trendy

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 867
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Vrouwelijk is trendy

Bericht door WesleyN »

Ik weet dat veel vrouwen het vaak leuk vinden dat mannen rokjes dragen.

Het is vaak als het te dichtbij komt dat vrouwen (je eigen vrouw) er anders op reageren. Dan mag het ineens niet meer of hebben ze er grote moeite mee.

Een vriendin van ons zei dat ook letterlijk. En de mensen zien mij regelmatig in die strakke kleding verschijnen. En dan krijg je weer te horen dat het sommige mannen nog echt goed staat. Indirect wijzend naar mij. En dat ik van die trendy-kleding draag wordt niet altijd gewaardeerd door mijn vrouw. Dat is niet alleen te vrouwelijk. Want dat is de trend echt van dit moment. Maar ik krijg daardoor ook een te jeugdige uitstraling Oeps... :oops: en daar kan ze niet tegenop.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 867
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Vrouwelijk is trendy

Bericht door WesleyN »

Zo even 2 links van Wehkamp: http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDet ... &View=Grid (long-fit shirts): De long-fit shirts zijn eigenlijk te koop bij CoolCat en We Fashion.

En van H&M: http://www.hm.com/nl/product/89101?arti ... 1-A&cm_vc= alles wat lang is mag een man tegenwoordig dragen: H&M

Ik vind de shirt en overhemden bij H&M toch het mooist en het best bij me passen. ... and you see. A woman-kind man is macho!
Bijlagen
Zwart geruit t-shirt
Zwart geruit t-shirt
Zwartgeruitshirt.jpg (5.26 KiB) 6006 keer bekeken
Lange overhemd geruit
Lange overhemd geruit
oversized overhemd geruit.jpg (5.6 KiB) 6006 keer bekeken
Lange tanktop en mouwloos vest
Lange tanktop en mouwloos vest
Langetanktopmouwloosvest.jpg (5.13 KiB) 6006 keer bekeken
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Vrouwelijk is trendy

Bericht door musa »

Ziet er mooi uit maar het is niet mijn ding om dit te dragen.
Plaats reactie