Mannenmode herfst/winter 2015/2016

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Mannenmode herfst/winter 2015/2016

Bericht door jan »

INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Snarf
Berichten: 51
Lid geworden op: 10 jan 2014 09:35

Re: Mannenmode herfst/winter 2015/2016

Bericht door Snarf »

Wat mij betreft zitten er best draagbare modellen bij. De rokken contrasteren zelfs positief in vergelijking met de trainingsbroeken met te korte pijpen. Enkel spijtig dat de mannequins er bijlopen met een gezicht alsof het tegen hun zin is. Enfin laat ons hopen dat deze show een trendsetter is
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Mannenmode herfst/winter 2015/2016

Bericht door Jos »

Snarf schreef:Wat mij betreft zitten er best draagbare modellen bij. De rokken contrasteren zelfs positief in vergelijking met de trainingsbroeken met te korte pijpen. Enkel spijtig dat de mannequins er bijlopen met een gezicht alsof het tegen hun zin is. Enfin laat ons hopen dat deze show een trendsetter is
IK ben het met je eens; alleen jammer dat vrijwel alles zo hoog gesloten is aan de hals. Daar houd ik niet zo van.
een fervent rokdrager
Snarf
Berichten: 51
Lid geworden op: 10 jan 2014 09:35

Re: Mannenmode herfst/winter 2015/2016

Bericht door Snarf »

Vooral de lange truien lijken mij een mooi opstapje naar het dragen van rokken in het openbaar. Aanvankelijk kan je ze dragen met een broek eronder en geleidelijk kan je die broek dan achterwege laten als jouw omgeving eraan wende je zo te zien. Dat is de methode, die ik volgde om het eerst in familiekring en daarna ook gewoon op straat acceptabel te maken. Het feit dat de commentaren achterwege blijven, sterkt je om een stapje verder te gaan. Hopelijk komen ze ook gewoon in de winkels terecht en zijn er voldoende kopers om de handelaars ervan te overtuigen dat er een markt voor bestaat.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Mannenmode herfst/winter 2015/2016

Bericht door WesleyN »

Leuk... maar het duurt mij te lang. Ik word volgend jaar al 50. Dus schiet op met deze mannenmode!

En thuis kan mijn vrouw het nog steeds niet waarderen. Wat moet de buurt niet ervan denken?! En het beschermen van de kinderen. Dus opschieten. Beter voor de acceptatie...
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Mannenmode herfst/winter 2015/2016

Bericht door WesleyN »

En dit ziet er inderdaad draagbaar uit. Veel beter dan die andere modeshow... als je begrijpt wat ik bedoel. Laat maar komen die echte mannenmode.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
john1963
Berichten: 60
Lid geworden op: 04 jun 2015 17:55

Re: Mannenmode herfst/winter 2015/2016

Bericht door john1963 »

Laat maar komen die nieuwe mannen mode en hoop dat het in voldoende winkels terecht komt zodat er dadelijke meer mannen in de rok gaan lopen dan komt de acceptatie vanzelf. Hier in de wijk waar ik woon ben ik geloof ik de enige die met een rok rond loopt, maar heb wel positiefe reacties

groetjes

John 1963
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Mannenmode herfst/winter 2015/2016

Bericht door WesleyN »

Waarschijnlijk dragen zij het bij jou in de buurt slechts achter de gordijnen. Er zijn er maar weinigen die zich zo op straat durven te vertonen.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
john1963
Berichten: 60
Lid geworden op: 04 jun 2015 17:55

Re: Mannenmode herfst/winter 2015/2016

Bericht door john1963 »

de meeste durven gewoon niet denk ik ook maar zelf doe ik dat gewoon vind me daar wel het prettigst in, hoop alleen dat er straks meer komen die met een rok aan naar buiten komen,

groetjes

john1963
Plaats reactie