Primark Gent

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Primark Gent

Bericht door musa »

Nu dat er sinds augustus ook een vestiging is in Gent koop ik daar meestal mijn rokken en ook mannenkleding,je heb veel mee voor weinig geld en meestal combineer ik de winkel uitstap met een dagje in rok
Gent is blijkbaar zeer tolerant op dat gebied tot op een zekere hoogte,ik heb bijna tot geen reacties van mensen gehad ,maar je bewegingsvrijheid is wel beperkt tot het centrum en tot ong rond 20:00 want éénmaal je buiten het centrum begeeft en in bepaalde delen van de stad is het echt niet aan te raden om in rok rond te lopen en ook niet in de late uurtjes zeker niet als je alleen bent.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Primark Gent

Bericht door jan »

Je moet wel oppassen met Primark vanwege de kwaliteit want dat is niet Prima.
Mijn huishoudelijke hulp, een jonge meid, had laatst een nieuwe spijkerbroek aan van Primark voor maar 10 Euro.
Toen ze klaar was trok ze de broek een beetje omhoog aan de riemlussen en dat leverde gelijk twee scheuren op!
Je kunt dus ook beter geen windje laten in Primark kleren. :D

Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Primark Gent

Bericht door musa »

Heb nog geen slechte kleren gekocht ,misschien een toevalstreffer ,en als je een windje in je rok laat dan geeft het toch niet want dan hij de vrije natuur in :P
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 869
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Primark Gent

Bericht door WesleyN »

Ik heb toevallig ook een shirt en een shirt met lange mouwen voor eronder. Maar ik vind die kwaliteit inderdaad ook niet geweldig. De naadjes zijn al na een paar keer dragen los aan het gaan. En ik vind de stof ook niet geweldig. Maar het ene shirt (met de korte mouwen) is wel trendy en ziet er op zich wel mooi uit.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 869
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Primark Gent

Bericht door WesleyN »

En wat Gent betreft. Ik vind het een hele mooi stad. Een echte studentenstad. Heel gezellig en een mooie bouwstijl. En mijn familie komt daar oorspronkelijk vandaan. Dus ook een klein beetje chauvinisme.

Ook nog een leuke ervaring met een toenmalig vriendin, een punker. Samen lekker in een bruidssuite geslapen, terwijl we niet eens op huwelijksreis waren. We zijn toen zonder doel in Gent aangekomen en een hotel binnengestapt. Lekker impulsief dus. En daar houd ik van.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Plaats reactie