H&M

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
Snarf
Berichten: 51
Lid geworden op: 10 jan 2014 09:35

H&M

Bericht door Snarf »

In Nina, de bijlage van Het Laatste Nieuws van dit weekend, stond een klein artikel over de H&M-design award, die deze keten jaarlijks toekent aan een jonge ontwerper, die dan een deel van zijn collectie in de winkels van deze keten kan verkopen. Dit jaar gaat de prijs naar een zekere Ximon Lee van de New Yorkse modeschool Parsons voor zijn ontwerpen van kledij, die zowel door mannen als door vrouwen kan gedragen worden en de foto toont aan dat het dit maal niet over broeken voor vrouwen gaat maar wel degelijk over een draagbare rok voor mannen. Het artikel besluit met de woorden: 'Voor durvers', maar ja dat weten we. Nu maar hopen dat de H&M-winkels in onze contreien dit aanbod ook in hun assortiment zullen willen opnemen. Anders moeten we ze misschien met enkele mailtjes aanmoedigen om dit te doen. Ik kan niet inscannen om de foto hierbij te plaatsen. Misschien heeft iemand Nina en kan hij dit aanvullen.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: H&M

Bericht door jan »

Probeer deze link eens:
http://www.ximonlee.com/hmda15runwaysho ... gcmvtxv8er

Je kunt ook kijken op http://www.ximonlee.com en een beetje op dingen klikken dan krijg je ook een aardige indruk van de wat minimalistische stijl van deze talentvolle ontwerper.

Hier alvast een voorproefje:
winners-fashion-show-looks-hmda15-ximon-lee+(5).jpg
Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Snarf
Berichten: 51
Lid geworden op: 10 jan 2014 09:35

Re: H&M

Bericht door Snarf »

Dank voor de verwijzingen. Gelukkig weten we uit ervaring dat de collecties die op de catwalk getoond worden meestal niet zo in de winkel komen. De broekrok op de foto in Nina oogde veel toonbaarder. Voor wat er op de hogergenoemde sites van deze ontwerper getoond wordt, kan me alvast niet bekoren. Ik schreef intussen een mail aan H&M om te vernemen waar dit aanbod in onze contreien beschikbaar zal zijn. Hoe jullie op de hoogte.
Plaats reactie