Journaliste die positief artikel wil schrijven

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Journaliste die positief artikel wil schrijven

Bericht door Wiha »

Allen, onderstaand een berichtje die ik per mail binnenkreeg. Je kunt dus zelf reageren naar haar, het zou mooi zijn als je hier ook een reactie achter laat als je naar haar iets hebt verstuurd en wat je hebt verstuurd, bericht terug hebt gekregen etc.
Beste, Ik ben An Verheyen, journalist bij Miles en bij studentenplatform 21bis en momenteel werk ik aan een artikel rond mannen die rokken dragen.

Ik heb enkele vraagjes voorbereid en het zou super zijn mocht iemand van jullie even kunnen reageren. - Waarom draagt u graag een rok? - Krijgt u veel vreemde reacties? - Waarom vindt u het belangrijk dat mannen rokken mogen dragen? - Heeft de kwestie te maken met gelijkheid tussen mannen en vrouwen? - Denkt u dat mannen die rokken dragen binnen 10 jaar minder vreemd bekeken zullen worden? - Heeft u zelf nog iets anders te vertellen over dit onderwerp? U zou me enorm vooruit helpen! Alvast bedankt.

Het is absoluut mijn bedoeling dat het onderwerp 'mannen met rokken' positief belicht wordt. Ik vind het zelf vreemd dat hier nog een taboe rond bestaat en wil met mijn artikel een eerste stap zetten om de vooroordelen te doorbreken.

Zouden de geïnteresseerden zichzelf in een aantal zinnen voorstellen als ze mij een mailtje sturen? Dan kan ik een gezicht op de reacties plakken, dat maakt het wat persoonlijker :). Een naam mag, maar hoeft zeker niet.

In ieder geval al heel erg bedankt en ik ben benieuwd naar de reacties!

Vriendelijke groeten,
An Verheyen, e-mail: annekeverheyen_@hotmail.com tel. +32 4/70.59.03.84
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Gebruikersavatar
john
Berichten: 226
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:36
Locatie: Gouda

Re: Journaliste die positief artikel wil schrijven

Bericht door john »

Ik heb Anneke een mail gestuurd. Ik wacht de reactie af.

John
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Journaliste die positief artikel wil schrijven

Bericht door jan »

Ik heb haar een beknopte beschrijving gestuurd van mijn mannenrokken historie met deze foto erbij.
cyrano.jpg
Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Journaliste die positief artikel wil schrijven

Bericht door Jos »

ik wil ook nog reageren, maar heb het momenteel nogal druk met een aantal andere zaken, die veel tijd kosten.
Zij kan natuurlijk al een deel van mijn geschiedenis hier lezen. een aantal zaken staan hier op het forum ook al vermeld
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Journaliste die positief artikel wil schrijven

Bericht door Wiha »

Telefonisch contact met de journaliste gehad. Ze verwacht dat het artikel ergens volgende week gepubliceerd kan worden. Ze was enorm blij met de reacties die ze heeft gehad.
Zodra er meer bekend is, dan laat ik het weten.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Journaliste die positief artikel wil schrijven

Bericht door rokwens »

Waar is het artikel verschenen ? Of is het er nog niet ?
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Journaliste die positief artikel wil schrijven

Bericht door rokwens »

Volgens WIHA werd het positief artikel verwacht half december.
Heeft iemand hier positief nieuws over ? Of val het negatief uit ?
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Journaliste die positief artikel wil schrijven

Bericht door Wiha »

Het artikel is onlangs verschenen, ik kreeg eind december een mailtje van haar met de link maar ben net zelf terug van vakantie en heb het daardoor nog niet eerder kunnen plaatsen.

Bij deze, ik vind het zelf wel een goed artikel, ben benieuwd wat jullie er van vinden:

http://www.21bis.be/stories/2015/12/23/ ... kkenjager/

Ik plaats het artikel hier nog niet onder zodat jullie zelf in ieder geval naar de site toegaan.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
john1963
Berichten: 60
Lid geworden op: 04 jun 2015 17:55

Re: Journaliste die positief artikel wil schrijven

Bericht door john1963 »

Dit is echt een heel goed artikel en hoop dat het op meerdere plaatsen geplaats gaan worden.

met vriendelijke groeten,

John1963
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Journaliste die positief artikel wil schrijven

Bericht door Jos »

een goed artikel, objectief en voor ons zeer positief geschreven.

Als zij nog meer over ons wil weten c.q. schrijven, zal ik haar uitnodigen om op 2 april naar Venlo te komen naar onze eerstvolgende bijeenkomst.
een fervent rokdrager
Plaats reactie