Weer een dode mus van H&M

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Weer een dode mus van H&M

Bericht door jan »

Als je de foto ziet zou je zweren dat het een rok is maar, nee, het is een jeans met heel wijde pijpen.
Je kunt natuurlijk de binnenbeennaden open snijden en aan elkaar naaien, dan heb je een rok.
H&M zou nou toch eens moeten komen met een échte mannenrok en niet blijven doen alsof.
hmprod.jpg
Prettige feestdagen gewenst, Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
john1963
Berichten: 60
Lid geworden op: 04 jun 2015 17:55

Re: Weer een dode mus van H&M

Bericht door john1963 »

Goedeavond Jan
Het model is goed maar ze moeten maar eens in zien, dat ze hier van een rok van maken. Zelf heb ik ook zo n wijde jeans rok
deze zit wel super, beter als een jeans broek

Groetjes

John1963
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Weer een dode mus van H&M

Bericht door rokwens »

Bij de folkdansers zie je vaak zulke broeken met superbrede pijpen, in mooie felle kleuren en zelfs met
heel wat meer aandacht voor vorm en detail dan dit geval.
Maar ik merk ook dat sommige modellen bijna niet van een rok te onderscheiden zijn en dat je soms
heel goed moet kijken wat het is. De laatste tijd zie ik dan ook regelmatig broeken met één pijp...
Op 100 zullen het er toch maar hooguit 3 of 4 zijn die het aandurven om een echte rok te dragen.
Laatst gewijzigd door rokwens op 17 dec 2015 22:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Weer een dode mus van H&M

Bericht door rokwens »

Zoals je zegt, het is weer een dode mus. Ik begrijp de gedachtengang niet. Het kan toch niet zo moeilijk zijn om een rok
te ontwerpen die zowel voor mannen als vrouwen kan dienen. Met hetzelfde patroon ( iets verstelbaar ) maak je een mannenrok
met wat stoerdere details en maak je een vrouwenrok met wat meer franjes. Zo lopen ze toch geen enkel risico.
Maar ik heb ook ergens gelezen dat de broekrokken van H&M direct uitverkocht waren....net zoals de bermuda met overslagrok
van vorige keer. Hoe zit dat nu ? Wordt er nog wat van geproduceerd ? Is het met een broekrok dat ze de twijfelaars over
de streep willen halen ? Ik ben eens benieuwd. DvN probeert het ook zo. Alle mannenrokken hebben een zeer korte overslag
zodat je ze niet zonder de bijhorende broek kan dragen.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Weer een dode mus van H&M

Bericht door WesleyN »

H&M is één van vooruitstrevendste kledingketens. Maar ze gaan pas iets in de schappen brengen, als het een succes wordt. Dus dan is blijkbaar de markt nog niet rijp genoeg. Ze testen volgens mij weleens uit om rokken te hangen op de mannenafdeling. Ik heb ze in ieder geval meerdere exemplaren op de mannenafdeling gezien. Maar als dit een rok was geweest... dan koop ik hem toch echt niet. Niet mijn smaak.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Plaats reactie