Link!

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Link!

Bericht door jan »

Tot mijn verbazing stond rokvoormannen.nl niet in de link-lijst van skirtcafe.org.
Daar heb ik dus aan de bel getrokken en nu staan we in de link-lijst. Onderaan weliswaar maar lest best.
Nu zijn we bekend over de hele wereld.
www.skirtcafe.org goto Skirts and kilts for men goto links scroll down.

Prettige feestdagen, Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
john1963
Berichten: 60
Lid geworden op: 04 jun 2015 17:55

Re: Link!

Bericht door john1963 »

Hoi Jaq

Dat heb je goed gedaan, dat we wat meer bekendheid gaan krijgen.
Het straatbeeld moet er toe leiden dat er in het komend jaar 2016 meer mannen in rok te zien zijn. Hier in mijn eigen
regio Venlo ben ik op dit moment de enigste en daar moet gewoon verandering in komen.

Met vriendelijke groeten

John 1963
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Link!

Bericht door jan »

Ik ga niet naar Venlo verhuizen.
Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
john1963
Berichten: 60
Lid geworden op: 04 jun 2015 17:55

Re: Link!

Bericht door john1963 »

Hoi Jan
In welk deel van het land woon jij eigenlijk, of wil je dat niet zeggen.

Groetjes

John1963
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Link!

Bericht door jan »

Ik zeg het niet maar schrijf het wel:
Zuid Holland. Om precies te zijn Zoetermeer. Om helemaal precies te zijn in wijk de Leijens.
Hier wonen wél meer mannen die rokken dragen.
Ik heb het meegemaakt dat in onze AH twee mannen tegelijkertijd rokken aanhadden; ik en een ander. Dat is wel leuk.
Van mij zijn ze het gewend.

Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
john1963
Berichten: 60
Lid geworden op: 04 jun 2015 17:55

Re: Link!

Bericht door john1963 »

Hoi Jan
Dan is dat in het westen al een stuk verder dat daar mannen zijn die een rok dragen, en hier moeten we dus met z n allen naar toe.
Als ik hier naar een winkel ga voor boodschappen te doen, ben ik gewoon de enige die een rok aan heeft. Blijkbaar zijn de meeste
daar nog niet aan toe. Volgens een paar verkoopsters van H&M en van C&A was er wel vraag in voor rokken van mannen. Ik liep daar
gewoon met rok gekleed de winkel binnen en vroeg gewoon als ze ook rokken hadden die mannen kunnen dragen. Antwoord van hun
dan moet je op de damesafdeling kijken wat je leuk zal vinden. Ze zeiden ook dat ze daar meer vraag in kregen en dat ik een van de
weinigen was die met een rok aan gewoon de winkel kwam. Ze vonden dat het mij goed stond en dat zijn ook weer mooie momenten
om mee te maken.

met vriendelijke groeten

John1963
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Link!

Bericht door jan »

Het kan best zijn dat het westen wat mannenrokken betreft iets voor is op Limburg.
Nog niet zo lang geleden reed ik door Den Haag en zag op drie verschillende plekken een kerel in rok lopen.
Ik laat mijn ogen altijd scannen; dan ontgaat je maar weinig.

Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
john1963
Berichten: 60
Lid geworden op: 04 jun 2015 17:55

Re: Link!

Bericht door john1963 »

Hoi Jan

Dat is toch goed en hoop dat het hier in het noorden van limburg ook meerdere komen, maar de tijd zal het leren.

groetjes

john1963
Plaats reactie