op blote voeten !

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

op blote voeten !

Bericht door rokwens »

Ik zie vooral een rokdragende man...

http://www.lefigaro.fr/actualite-france ... sancon.php
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Gebruikersavatar
beachlion
Berichten: 609
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:44
Locatie: Allentown, PA, USA

Re: op blote voeten !

Bericht door beachlion »

Ik zie ook een rok (naast een baard) maar ik lees over een in mijn ogen on-Frans vertrutte rechterlijke macht. Ik hoop dat het Europese Hof meer van deze wereld en tijd is.
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: op blote voeten !

Bericht door rokwens »

Ja inderdaad. Ze begrijpen hem niet.
Ik ken deze man. Hij komt elk jaar naar het groot " bal de l' Europe" in Gennetines (Fr)
Hij is altijd op blote voeten en draagt steeds mooie lange rokken. Ook in kleur.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Jean Luc
Berichten: 34
Lid geworden op: 15 jun 2011 16:15
Locatie: Mettet

Re: op blote voeten !

Bericht door Jean Luc »

Gebruikersavatar
john
Berichten: 228
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:36
Locatie: Gouda

Re: op blote voeten !

Bericht door john »

Ik vind het eigenlijk ook niet kunnen. Zomaar op blote voeten door de stad lopen. :)

Maar wel fijn dat niemand bezwaar maakt tegen het dragen van de rok door deze man.

John
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 867
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: op blote voeten !

Bericht door WesleyN »

Hoezo dat het niet moet kunnen. Ik vind dat iemand daar recht op heeft om op blote voeten door de stad te wandelen, tenzij hij zweetvoeten heeft. ;)

Ik was enkele jaren geleden in Kopenhagen. Daar liepen meerdere mensen op blote voeten door de stad. Ik dacht grappig. Is dat de trend hier? Iedereen die zich anders kleedt dan het traditionele vind ik positief. Hoe klein de afwijking ook is. Ik juich dat bijna altijd toe.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Yvan
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jan 2016 04:42
Locatie: Kortrijk (België)

Re: op blote voeten !

Bericht door Yvan »

WesleyN schreef:Hoezo dat het niet moet kunnen. Ik vind dat iemand daar recht op heeft om op blote voeten door de stad te wandelen, tenzij hij zweetvoeten heeft. ;)
Ik denk dat John dat sarcastisch bedoelde. ;)
Real men wear skirts
Plaats reactie