Iedereen beroemd => nachtraven @ VRT1

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
DIDI69
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 jan 2008 00:05
Locatie: Antwerpen - Vlaanderen - Belgie

Iedereen beroemd => nachtraven @ VRT1

Bericht door DIDI69 »

Heren "rok"dragers,

Ben zeer lang niet meer "actief" geweest wegens persoonlijke redenen & nieuwbouw ...
Heb vorige week een reportage/interview gedaan dat volgende week wordt uitgezonden:
Zender: VRT1
Programma: Iedereen beroemd
Topic: Nachtraven
Tijdstip: 24/10 +- 20:00pm
25/10 +- 00:20am
25/10 +- 13:45pm
30/10 +- ?

Ben benieuwd naar eventuele reacties,
Di
Gebruikersavatar
beachlion
Berichten: 609
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:44
Locatie: Allentown, PA, USA

Re: Iedereen beroemd => nachtraven @ VRT1

Bericht door beachlion »

Het zou mooi zijn als het ook via het Internet te zien zou zijn. Ik heb hier ruim 500 kanalen op de TV maar geen enkele helaas Belgische.
Gebruikersavatar
john k 1963
Berichten: 50
Lid geworden op: 09 apr 2016 18:16

Re: Iedereen beroemd => nachtraven @ VRT1

Bericht door john k 1963 »

Het kun je ook zien via het internet.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Iedereen beroemd => nachtraven @ VRT1

Bericht door WesleyN »

Hier is de link van Iedereen Beroemd: https://www.tvgemist.be/iedereen-beroemd.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
beachlion
Berichten: 609
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:44
Locatie: Allentown, PA, USA

Re: Iedereen beroemd => nachtraven @ VRT1

Bericht door beachlion »

Bedankt voor de link. De copyright regels worden in Amerika streng nageleefd zodat ik soms TV-uitzendingen uit andere landen niet te zien krijg. Daarom heb ik het proberen op Uitzending gemist grotendeels opgegeven.
Gebruikersavatar
john k 1963
Berichten: 50
Lid geworden op: 09 apr 2016 18:16

Re: Iedereen beroemd => nachtraven @ VRT1

Bericht door john k 1963 »

Ik heb de uitzending gezien en vond het wel goed, maar was wel jammer dat dit is opgenomen in de nachtelijke uren.
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Iedereen beroemd => nachtraven @ VRT1

Bericht door rokwens »

Goed gedaan ! Statement, kort en krachtig. Je hebt het belangrijkste gezegd op zeer korte tijd. ; mannenkledij te beperkt , reeds 25 jaar, volg mode op de voet, wens acceptatie, mannenkleding mag vrouwelijker, steun van vrouw, volledig hetero, geen problemen in bed, echte man durft in rok.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Iedereen beroemd => nachtraven @ VRT1

Bericht door WesleyN »

Je loopt op een normale manier op hoge hakken. Ik heb wel eens andere beelden gezien. Van die stuntelige. Ik heb het zelf nooit gedaan. Past niet in mijn plaatje. Maar het zag er heel natuurlijk uit. Leuk om dit even te zien.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
beachlion
Berichten: 609
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:44
Locatie: Allentown, PA, USA

Re: Iedereen beroemd => nachtraven @ VRT1

Bericht door beachlion »

Ik heb de reportage ook gezien. Het verhaal kwam goed over, kort, puntig en openhartig. Dit is weer een bouwsteentje voor de globale acceptatie. Aan het begin van het gehele verhaal moest ik wel goed opletten om het Antwerps een beetje te kunnen volgen.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Iedereen beroemd => nachtraven @ VRT1

Bericht door WesleyN »

Ik ben het Antwerps wel gewend. Daar woont familie van mij. En mijn oma sprak plat Antwerps. En dat met veel humor, ze was een echte pestkop (op een positieve manier), was dat heerlijk om te horen.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Plaats reactie