Is dit wat wij willen?

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Is dit wat wij willen?

Bericht door WesleyN »

Lekker veilig iedereen hetzelfde jurkje. Dan raken we niet in de war dat we allemaal verschillend zijn.

http://www.hln.be/hln/nl/40/Fashion/art ... rkje.dhtml
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Redhawkje
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 okt 2017 13:52
Locatie: Woubrugge, ZH, NL

Re: Is dit wat wij willen?

Bericht door Redhawkje »

hahahaha, ik zou er zo in gaan lopen eigenlijk. Het is dat de wereld er nog niet klaar voor lijkt. :(

Eerst maar eens de rok aan de man brengen, dan komen de jurkjes vanzelf. Het lijkt mij zo leuk om samen met mijn vrouw op kledingjacht te gaan. Tot nu toe had ik daar een hekel aan om voor mijzelf kleding te kopen. Je snapt wel waarom, maar toen wist ik het nog niet. Ik weet niet wat er gebeurde maar 2 dagen geleden werd ik ermee wakker en hier ben ik. Uit de kast so to speak.

Als kleine jongen probeerde ik natuurlijk de stiletto's van mijn moeder al uit :geek: Geen ambitie om daar mee te gaan lopen, een rok is het doel voorlopig, een jurk verre toekomstmuziek.
Marica
Plaats reactie