Spaanse mannenmode 2018

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Spaanse mannenmode 2018

Bericht door WesleyN »

Iedereen is uniek. Maar deze groep in rok doet niet zijn best om ergens bij te horen. We zoeken meer een eigen identiteit. Ik denk dat hier veel authentieke mensen rondlopen. Misschien is dat wel het mooie van deze groep mensen. Die door hun voorkeur een eigen identiteit heeft gecreëerd. Teveel van de maatschappij aantrekken dan hindert je gewoon in degene die je echt wilt zijn. Een bijzonder groep mensen zijn wij.
Laatst gewijzigd door WesleyN op 13 apr 2018 13:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
beachlion
Berichten: 609
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:44
Locatie: Allentown, PA, USA

Re: Spaanse mannenmode 2018

Bericht door beachlion »

wimjansma schreef: 12 apr 2018 00:51..... Je bent een unica, houwen zo, beache !
Ik ben nu te oud om nog te veranderen maar vroeger was ik te eigenwijs om te veranderen. Dat geldt wel alleen voor m'n persoonlijkheid. Voor alle andere zaken sta ik open en als het me aanspreekt ga ik er mee aan de slag. Vooral op technisch gebied zie ik snel mogelijkheden als er iets nieuws aan de horizon verschijnt. Bijvoorbeeld, ik wist niet hoe snel ik me op de computers moest storten. Toen veel mensen het nog als science-fiction zagen was ik al aan het solderen aan m'n eerste primitieve computer. ;)
Gebruikersavatar
Redhawkje
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 okt 2017 13:52
Locatie: Woubrugge, ZH, NL

Re: Spaanse mannenmode 2018

Bericht door Redhawkje »

Die eerste video vond ik wel aardig , maar ik zie het niet snel in de winkel liggen.
Dan heb ik het sinds kort maar makkelijk :lol:

Ik kan en mag vrijelijk dameskleding dragen en kopen, en mijzelf als vrouw gedragen in het dagelijks leven. Alleen die stem van mij, die moet echt een octaaf hoger gaan klinken. Maar dat is work in progress.
Marica
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Spaanse mannenmode 2018

Bericht door Jos »

Redhawkje schreef: 08 mei 2018 10:09 Ik kan en mag vrijelijk dameskleding dragen en kopen, en mijzelf als vrouw gedragen in het dagelijks leven. Alleen die stem van mij, die moet echt een octaaf hoger gaan klinken. Maar dat is work in progress.
ongelooflijk hoe snel en positief het allemaal bij jullie gaat.
En die stem ?? ach er zijn ook vrouwen met een lage stem ;)
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
Redhawkje
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 okt 2017 13:52
Locatie: Woubrugge, ZH, NL

Re: Spaanse mannenmode 2018

Bericht door Redhawkje »

Punt is dat ik er elke keer aan moet denken om hoger te spreken zonder dat onnatuurlijk gaat klinken. Dat is oefenen en oefenen, en oefenen.
Marica
Plaats reactie