Nijmeegse vierdaagse 2018

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
wimjansma
Berichten: 225
Lid geworden op: 14 mei 2013 23:22

Nijmeegse vierdaagse 2018

Bericht door wimjansma »

AfbeeldingAfbeelding[/img]

Drie dappere mannen !
Gebruikersavatar
beachlion
Berichten: 609
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:44
Locatie: Allentown, PA, USA

Re: Nijmeegse vierdaagse 2018

Bericht door beachlion »

Niet alleen dapper maar ook verstandig. Zij weten wat comfort is bij het wandelen.

Redelijk in mijn buurt is de Appalachian Trail. Dat is een pad over de kam van het Appalachian gebergte. En één keer per jaar is er feest in een plaatsje in Virginia langs de route.

https://www.outsideonline.com/2189446/v ... hru-hikers

Sommige mannen doen de hike zelf ook in een rok of kilt.

https://en.wikipedia.org/wiki/Appalachian_Trail
Gebruikersavatar
wimjansma
Berichten: 225
Lid geworden op: 14 mei 2013 23:22

Re: Nijmeegse vierdaagse 2018

Bericht door wimjansma »

M'n beste Lion,

Heerlijk weer, jouw reactie.
De foto is weergaloos. Overigens valt mij op, dat de foto is genomen in een fikse regenbui.Een regenbui (natuurlijk uitsluitend s'nachts) zou in het gortdroge Nederland best gewaardeerd worden, maar ligt voorlopig nog niet in het verschiet. Integendeel, het is hier al weken fantastisch rokjesweer, met temperaturen voor de komende week van halfweg de dertig graden C. Ik hoop dat het zo blijft tot eind september !
Het verhaal van deze amerikaanse wandeltocht ga ik op een wat minder laat tijdstip (het is nu half één in de nacht, en de temperatuur is hier nog 21 gr.C.) eens uitgebreid lezen. Vrouwtje en ik doen graag mee aan dat soort tochten en hebben stukjes gelopen van de Inkatocht,de Campostellaweg en het Johannespad. Maar je moet er niet al te veel van voorstellen.
Voor vannacht: trusten !
Gebruikersavatar
beachlion
Berichten: 609
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:44
Locatie: Allentown, PA, USA

Re: Nijmeegse vierdaagse 2018

Bericht door beachlion »

Als het technisch mogelijk was zou ik graag wat van de overvloedige regen van hier naar jullie sturen. Het heeft hier flink geregend, niet constant maar flinke stortbuien met een felle zon als de wolken weer open scheuren. Na een regenbui is de lucht schoon en schijnt de zon des te feller, en de druppels die dan nog aan de bomen en huizen hangen reflecteren ook een hoop. Maar omdanks dat ben ik toch in een dreigende bui gaan winkelen. Het heeft maar 10 minuten licht geregend. Maar wel in een denim rok.
Plaats reactie