het dragen van een rok

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
truyen jaak
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 aug 2008 17:27

het dragen van een rok

Bericht door truyen jaak »

ben een uitstapje gaan doen in scherpenheuvel .was de eerste keer dat ik een rok aan had in de massa.ik ging normaal altijd vertrekken in rok;maar bij het echte vertrekken deed ik de rok altijd uit.ditmaal had ik hem aangelaten en reed dus naar scherpenheuvel.ben er gewoon uitgestapt en ben gaan lopen naar de baselik.ik deed juist of het de gewoonste zaak was dat ik er in rok bijliep.en moet zeggen,geen opmerkingen gehad.op het laaste heb nog wat gedronken in een cafe en niemand scheen zich eraan te storen.ik was zo gelukkig dat ik dit gedaan had,want dit smaakt naar meer.je krijgt daarmee meer zelfvertrouwen en je durft meer.
khh
Berichten: 34
Lid geworden op: 13 jan 2008 00:14

Re: het dragen van een rok

Bericht door khh »

dikke proficiat Jaak !
De volgende keer zal zo moeilijk niet meer zijn nu je hebt ervaren dat 'gewoon doen' helpt.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: het dragen van een rok

Bericht door RokSterNL »

Hallo Truyen Jaak,

Fantastisch om dit goede nieuws van je te horen. Het klopt als een bus. Je hebt direkt de smaak te pakken. Dit komt ook omdat je eerste keer in rok in het openbaar direkt positief zonder opmerkingen is verlopen. Ik herken dit nog van toen ik het voor de eerste keer in het openbaar ging doen. Man, man, wat een gespannen gevoel had ik toen. Ik dacht als er maar niet dit en dat gebeurt. En dat gebeurde toen ook niet. Zodoende groei je naar een hoger level. Ik vind het hartstikke top voor je, en bewonder je moed. Want je moet wel het lef hebben de stap voor de eerste keer te zetten. Petje af, Rok aan. Ik neem aan dat het bij jou ook de nodige spanning heeft gegeven. Maar dat wordt later positieve spanning, en het verdwijnt geleidelijk naar gelang je het meer gaat doen, en door blijft gaan.

Nogmaals toppie !
Peter v

Re: het dragen van een rok

Bericht door Peter v »

Bedankt dat je dit heugelijke feit wilde melden, en zo is er weer één erbij die weet dat het rok dragen in het openbaar datgene is waar het om gaat.

Dat het ook eigenlijk zo kan, zonder ook maar enige wanklank. Nu op naar de volgende keer :D :P

Fijn om van nog een lid te horen dat hij de stap heeft gedaan om in het openbaar te dragen. Nu de rest nog. :D 8-)
manrokkilt
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 sep 2008 21:54

Re: het dragen van een rok

Bericht door manrokkilt »

Beste Jaak,

Proficiat man. Ik heb al een aantal keren korte uitstapjes gemaakt in rok of kilt. Maar bij mij blijft het wel spannen. Ik blijf toch iedere keer weer zenuwachtig, waarschijnlijk mede omdat mijn echtgenote hier geen voorstander van is (omwille van de kinderen).
Ik heb wel zeer vaak een rok aan tijdens het autorijden. Nu nog hopen dat er eens een lifter/liftster meekan...

mrk / regio Tienen - St-Truiden.
ecokilt
Berichten: 293
Lid geworden op: 17 okt 2007 21:49
Locatie: Tielt-Winge tussen Leuven, Diest, Aarschot, Tienen - Vlaams-Brabant

Re: het dragen van een rok

Bericht door ecokilt »

Hallo Jaak en manrokkilt,
'Goe bezig' mannen. Ik hoop je eens tegen te komen - woon zo tussen jullie in - Leuven, Aarschot, Tienen, Diest.
ecokilt
Plaats reactie