Op vakantie in rok

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Jan/Jannette
Berichten: 67
Lid geworden op: 24 jun 2008 15:04

Op vakantie in rok

Bericht door Jan/Jannette »

Wel mannen in rok dit jaar nu dan echt de stoute schoenen(Rokken ) aan gedaan en ben op vakantie gegaan zonder een lange broek of kort mee te nemen maar alleen rokken dit gaf mij de verplichting om dus overal in rok te verschijven.
Eerst in een weg restaurant geen comentaar gehoord wa sop dat moment ook niet erg druk maar toch de tocht geen verder en in Frankrijk diesel tanken bij een groot pomstation moest eerst naar binnen omdat de pomp waar ik bij stond geblokkeerd blijf dus ik naar binnen waar op dat moment veel chauffeurs waren voelde wel blikken van wat is dat nou maar heb geen kommentaar gehoord aan de kasse dus gevraagt of ze de pomp vrij wou geven dat werd gedaan.Ik dus getankt en verder gereden eind van de middag op een camping aangekomen weer naar de receptie in rok het leek wel of het heel gewoon was heerlijk.
De volgende dag verder naar weer een andere camping weer geen reactie die ik kon waarnemen,de derde dag kom ik aan op plaats van bestemming zuid Frankrijk de hele week gewoon heerlijk in rok rond gelopen er is daar 1 keer wat van mijn rok gezegt maar dat was possitief het gebeurde bij een spelletje jus de boul er waren 4 vrouwen en 6 mannen waaronder ik dus ze vroegen of ik dan met de vrouwen wou spelen omdat ik toch al een rok aan had dit was het enige wat ik tijdens mijn helle vakentie gehoord heb.
In Nederland heb ik het door gezet en ben in rok mijn inkopen gaan doen in een winkel waar ikelke week kom en geen commentaar gehoord.
Dus ik blijf lekker ook hier in Nederland gewoon in rok lopen (heerlijk gewoon)

Jannette
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Op vakantie in rok

Bericht door RokSterNL »

Proficiat ! Jan/Jannette.

Ook jij bent nu dus tot het Gilde van Rokdragers in het Openbaar toegetreden. Afgekort G.R.O.
Je hebt nu dus zelf kunnen ervaren dat het prima te doen is. En natuurlijk de ervaringen die jij nu hebt gehad geven je ook meer zelfvertrouwen om door te blijven gaan. Zoals Barry Stevens ook altijd al zei, 'Vooral doorgaan'. Dat is de enige manier.
Plaats reactie