Bijeenkomst in Antwerpen
Re: Bijeenkomst in Antwerpen
Ik kom natuurlijk niet maar is er al nagedacht over een trefplek?
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Ik kan op 17 en 24 september, en 8 en 29 oktober.
Trefplek? Geen idee. Ik ben niet zo bekend in Antwerpen, maar ik zal mijn licht eens opsteken. Of heeft er iemand nog een goed idee?
@ Rokster, Den Haag is me ditmaal te ver omrijden, (het is volledig de andere kant op), maar als je met de trein naar Dordrecht kan komen kan ik je van daaruit wel verder meenemen. Scheelt het je toch de helft van de reis. Is dat wat?
Trefplek? Geen idee. Ik ben niet zo bekend in Antwerpen, maar ik zal mijn licht eens opsteken. Of heeft er iemand nog een goed idee?
@ Rokster, Den Haag is me ditmaal te ver omrijden, (het is volledig de andere kant op), maar als je met de trein naar Dordrecht kan komen kan ik je van daaruit wel verder meenemen. Scheelt het je toch de helft van de reis. Is dat wat?
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
Een supergoede trefplek is het Hendrik Conscienceplein. Ligt op 300 meter van de Groenplaats (tramhalte). Loop via de melkmarkt naar het H C plein.
Dit plein is niet zo groot en je kúnt elkaar gewoon niet mislopen. Rond het beeld van de schrijver is een rand waar je kunt zitten én er is een houten bank rond een boom. Verder is er een gezellig terras.
Het is een plein waar (gelukkig) weinig toeristen komen en je waant je er in de middeleeuwen.
Als je doet http://www.maps.google.com en je tikt in Hendrik Concienseplein, antwerpen, belgie krijg je het te zien. Klik je rechtsboven ook nog 'foto's' aan zie je hoe het eruit ziet.
Dit plein is niet zo groot en je kúnt elkaar gewoon niet mislopen. Rond het beeld van de schrijver is een rand waar je kunt zitten én er is een houten bank rond een boom. Verder is er een gezellig terras.
Het is een plein waar (gelukkig) weinig toeristen komen en je waant je er in de middeleeuwen.
Als je doet http://www.maps.google.com en je tikt in Hendrik Concienseplein, antwerpen, belgie krijg je het te zien. Klik je rechtsboven ook nog 'foto's' aan zie je hoe het eruit ziet.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Ik ben het helemaal met Jan eens.
Het is zo'n 15 à 20 minuten wandelen van het station naar dit pleintje.
Ik ga met de trein. Allez, 't is te zeggen als de winnende datum voor mij past
Henry L
Het is zo'n 15 à 20 minuten wandelen van het station naar dit pleintje.
Ik ga met de trein. Allez, 't is te zeggen als de winnende datum voor mij past
Henry L
...
Dat zou een reden kunnen zijn om er niet heen te gaan . Uiteindelijk willen wij als man in rok gezien worden .jan reijman schreef:Het is een plein waar (gelukkig) weinig toeristen komen
Dat maakt al veel goed, tijdens zo'n wandeling kunnen we veel mensen tegen komenHenry-L schreef:Het is zo'n 15 à 20 minuten wandelen van het station naar dit pleintje.
Ik kom met de auto en weet nog niet waar ik goed kan parkeren; voor weinig geld natuurlijk
een fervent rokdrager
Ik ben het niet eens
Ik vind de Zoo van Antwerpen een zeer goede ontmoetingsplaats
Ligt dicht tegen het station en toch in het cemtrum
Ik vind de Zoo van Antwerpen een zeer goede ontmoetingsplaats
Ligt dicht tegen het station en toch in het cemtrum
Dat is prima bedankt alvast Treintje. Zodra er meer details bekend zijn hoe laat we in Antwerpen bijeenkomen, spreken we wel af hoe laat ik in Dordrecht ben met de trein.treintje schreef:@ Rokster, Den Haag is me ditmaal te ver omrijden, (het is volledig de andere kant op), maar als je met de trein naar Dordrecht kan komen kan ik je van daaruit wel verder meenemen. Scheelt het je toch de helft van de reis. Is dat wat?
Communicatie omtrent de bijeenkomst gaat verder in topic:
viewtopic.php?f=23&t=1868 (bijeenkomst Antwerpen op 29 oktober 2011)
viewtopic.php?f=23&t=1868 (bijeenkomst Antwerpen op 29 oktober 2011)
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl