vrouwen-vrouwen

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: vrouwen-vrouwen

Bericht door mikvanes »

Viqueen:
Je sexy voelen,uitdagend gekleed zijn en verleiden heeft niets met sex te maken,dat maken veel mannen er van.je zo kunnen presenteren is juist de kick,niet dat het sex tot gevolg heeft.
Met Viqueen eens. Dat een vrouw er prachtig uitziet, betekent nog niet dat ze iets met je wil. Nederlandse mannen weten dat ondertussen normaal ook heel goed.
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: vrouwen-vrouwen

Bericht door mikvanes »

Rokster:
Ik heb een keer in 1985 in een lange strakke jeansrok, witte laarzen met blokhak om 01:30 op straat gelopen. Wilde dit weleens ervaren. Ik wilde gewoon even een brief posten in de PTT brievenbus. De politieagent die mij toen gesproken heeft, meldde mij toen dat het ten strengste verboden was om in kleding van het andere geslacht over straat te lopen. Dat ze mij nu niet op zouden pakken, maar mocht ik mij nog eens een keer vertonen en dat de polite mij zag, dan zou ik opgepakt worden en de cel in gaan. Om het verhaal dus nu even te beperken tot het schrappen uit de A.P.V., dat was in 1986, dat stond dus ook in dat boekje wat geschreven was geworden door die Ante Verschoor. Je had dus gelijk dat het jaartal wel in die richting lag van 1983.
Dank voor de aanvulling.

Heb je dat boekje nog of weet je een titel?
Viqueen
Berichten: 859
Lid geworden op: 24 dec 2008 20:52

Re: vrouwen-vrouwen

Bericht door Viqueen »

willi schreef:Je sexy voelen,uitdagend gekleed zijn en verleiden heeft niets met sex te maken,dat maken veel mannen er van.je zo kunnen presenteren is juist de kick,niet dat het sex tot gevolg heeft.

Wie probeer je nu wat wijs te maken Viqueen?

Beste jongen; de aandrang om je verleidelijk of uitdagend te kleden is wel degelijk seksueel. Op z’n minst heeft het een seksuele oorsprong. Dat is juist die kick!
Alles wat we doen is immers gericht op de instandhouding van de soort.
Klopt,maar bovenstaande heeft niets met sex zelf te maken.daar zit een wezenlijk verschil tussen maar de meeste heteromannen snappen dat niet,vooral bouwvakkers en dat soort mannen.Daarom blijft het man-vrouw concept ook water en vuur,ze willen en kunnen elkaar niet begrijpen.Maar dat is overwegend gemakzucht en een gebrek aan empatisch vermogen.
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: vrouwen-vrouwen

Bericht door mikvanes »

Willi:
(Treintje:) . . . een jonge, zelfbewuste vrouw, van al die mannen uitgerekend juist Mik uitkoos om mee op de foto te gaan. Ze liep regelrecht op hem af. Mag ik met je op de foto? vroeg ze. . . . Mik trekt vrouwen aan als vliegen op de stroop. Vrouwen vinden het dus blijkbaar zeer interessant wat hij doet.

“Sorry” zei Willi, en krabbelde, dit gezegd hebbende, onder de tafel vandaan. De tafel waaronder hij na lezing van het bovenstaande met een smak terecht kwam.
Sinds wanneer doen we aan Mik-verheerlijking?
Oké, ik heb ’t al vaker gezegd, Mik heeft een enorme lading sex-appeal en weet zich leuk en spannend te kleden. Dat trekt altijd wel een paar vrouwtjes (zelfs zelfbewuste) aan die ’t interessant vinden om met een . . . . op de foto te staan.
Moet ik nu jaloers worden? Of ook showgirl worden? Nee toch!

Al je aversie tegen de "showgirl" praat van Mik ten spijt, maar voor mij bewijst dit voorval dat hij er niet alleen over praat, maar het ook echt is, en er ook echt succes mee heeft.

Beste Treintje, laat mij nou m’n aversie tegen dat showgirlgedoe. Ik houd nu eenmaal niet van ‘show’ en nog minder van de combinatie met ‘girl’. Zelfs niet als ik er zoals Mik, vrouwen mee zou kunnen vangen. Vrouwen die kennelijk wél van show houden; al dan niet in de vorm van girl.
Jouw stelling was dat vrouwen de man het liefst in een pak zien en niets van een man in vrouwenkleren moeten hebben. Dit voorval laat duidelijk zien dat er leuke, jonge vrouwen zijn die het juist prachtig vinden. Het gaat dus niet om mijn persoontje, maar om de reactie van die jonge vrouw terwijl ik als man zogenaamd 'fout' gekleed ben. Nou, zij vindt van niet dus.

Dit voorval dwingt jou niet iets te doen, waar je misschien geen zin in hebt, maar het laat zien dat sommige vrouwen het prachtig vinden, wanneer je je als man op een leuke manier presenteert in vrouwenkleren. En dat is dus een heel ander verhaal dan wat jij voortdurend afsteekt.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: vrouwen-vrouwen

Bericht door RokSterNL »

mikvanes schreef: Dank voor de aanvulling.

Heb je dat boekje nog of weet je een titel?
Ik heb het boekje helaas niet meer.

Ik stuur je de info wel via een pbtje.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: vrouwen-vrouwen

Bericht door willi »

Mik:
Jouw stelling was dat vrouwen de man het liefst in een pak zien en niets van een man in vrouwenkleren moeten hebben. Dit voorval laat duidelijk zien dat er leuke, jonge vrouwen zijn die het juist prachtig vinden. Het gaat dus niet om mijn persoontje, maar om de reactie van die jonge vrouw terwijl ik als man zogenaamd 'fout' gekleed ben. Nou, zij vindt van niet dus.

Uitzonderingen bevestigen de regel; een lullig zinnetje maar met een kern van waarheid.
Ik ben er ook best content mee dat er vrouwen zijn (en zeker niet de eerste de beste) die – zich op jouw manier presenterende mannen – ‘interessant’ vinden.
Hulde voor die vrouwen!
Toch ik ben ervan overtuigd dat het een weliswaar ‘buitengewoon aanwezige’, doch (zeer) kleine minderheid betreft.

En dat is dus een heel ander verhaal dan wat jij voortdurend afsteekt.

Mijn verhaal, beste Mik, is gebaseerd op de (helaas) dagelijkse realiteit; op het gedrag van ver in de meerderheid zijnde en er óók leuk en jong uitziende vrouwen. En dan reken ik de grote groep ‘gewone’ vrouwen niet eens mee.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: vrouwen-vrouwen

Bericht door mikvanes »

Wat Willi denkt is de werkelijkheid. Jammer dat de werkelijkheid zich daar nog niets van aantrekt.
Laatst gewijzigd door mikvanes op 02 nov 2011 02:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: vrouwen-vrouwen

Bericht door mikvanes »

Willi:
Mik:
Ik hou van 'modellen', 'sexy zangeressen', 'danseresjes'. Ik hou van knappe, uitdagende vrouwen . . .
Je bent dus een typische, op seks gerichte man. Maar dat wist ik al.
Dank je. Maar zo simpel ligt het in mijn geval niet helemaal. Met alles dat ik zelf enigszins kan uitbeelden, kan ik geen seksuele relatie hebben. Dat komt als het ware te dicht bij dan. Dus ik heb met knappe vrouwen in beginsel alleen een vriendschapsrelatie. Ze zijn in beginsel niet voldoende anders.
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: vrouwen-vrouwen

Bericht door mikvanes »

Willi:
Toch ik ben ervan overtuigd dat het een weliswaar ‘buitengewoon aanwezige’, doch (zeer) kleine minderheid betreft.
Zelfs als dat maar 1% zou zijn, is dat ruim voldoende om heel snel een partner te vinden. (Niet dat ik die zoek, maar uiteindelijk is dat toch waar het om gaat.)

Laat ik twee andere voorbeelden geven. De moeder van P., inmiddels 86 en zelf altijd bijzonder leuk en smaakvol gekleed, is heel enthousiast over mijn outfits. Van R. hoorde ik dat zijn moeder, eerst wel wat moeite had met mijn outfits, tot het kwartje als het ware viel en dat ze het nu 'fantastisch' vond, wat ik deed.

Het gaat me hier niet om mijn persoontje. Het simpele punt is dat als jij je goed probeert te kleden, ook al is dat op een vrouwelijke manier, heel veel mensen die moeite waarderen en op prijs stellen. Ze zeggen niet: 'O dat is een man en die is fout gekleed. Nee, ze reageren op het plaatje dat je neerzet en zeggen: 'Oh, wat leuk gedaan.'
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: vrouwen-vrouwen

Bericht door willi »

Het schatten van hoeveelheden (peilingen) blijft altijd een hachelijke zaak, vooral als de verschillen klein zijn. Maar in ons geval is ’t van geen belang of we nauwkeurig peilen; de verschillen zijn immers enorm groot.

Mik:
Wat Willi denkt is de werkelijkheid. Jammer dat de werkelijkheid zich daar nog niets van aantrekt.


Laten we ervan uitgaan dat Willi niet dénkt (dat kan ie misschien niet eens), maar dat hij (Willi) domweg zijn ogen en oren open heeft als hij tijdens werktripjes door het land zwerft.

Willi:
Je bent dus een typische, op seks gerichte man. Maar dat wist ik al.
Mik:
Dank je. Maar zo simpel ligt het in mijn geval niet helemaal. Met alles dat ik zelf enigszins kan uitbeelden, kan ik geen seksuele relatie hebben. Dat komt als het ware te dicht bij dan. Dus ik heb met knappe vrouwen in beginsel alleen een vriendschapsrelatie. Ze zijn in beginsel niet voldoende anders.


Mooi gezegd Mik. En . . . ik begrijp ’t ook nog . . . ik herkén ’t zelfs!

Willi:
Toch ik ben ervan overtuigd dat het een weliswaar ‘buitengewoon aanwezige’, doch (zeer) kleine minderheid betreft.
Mik:
Zelfs als dat maar 1% zou zijn, is dat ruim voldoende om heel snel een partner te vinden. (Niet dat ik die zoek, maar uiteindelijk is dat toch waar het om gaat.)


Natuurlijk. 1% van 16 miljoen staat toch altijd nog voor zestienduizend zielen. Je zal ze de kost moeten geven, als showgirl.

. . . Ze zeggen niet: 'O dat is een man en die is fout gekleed. Nee, ze reageren op het plaatje dat je neerzet en zeggen: 'Oh, wat leuk gedaan.

Helemaal juist! . . . Ik snap eigenlijk niet op welke (belangrijke) punten we ’t met elkaar oneens zijn.
Ikzelf ken ook een aantal (voornamelijk oudere) vrouwen die wat dit betreft volkomen achter me staan.
Maar het blijft een gigantische minderheid.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Plaats reactie