vrouwen-vrouwen

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Viqueen
Berichten: 859
Lid geworden op: 24 dec 2008 20:52

Re: vrouwen-vrouwen

Bericht door Viqueen »

@Willy,nog een ding wat niet onbelangrijk is...als man een mooie vrouw ' willen ' hebben/of van houden/of graag willen zien heeft nog niet eens direkt met sex te maken,meer met het feit dat een egokwestie is.Als ik een mooie vrouw zie lopen die al een vriend heeft ervaar ik dat als een vernedering,en volgens mij heeft elke heteroman dat.

Ik schaam me daar niet voor,volgens mij is dat een evolutie/genen kwestie...jammer wellicht...maar ik heb al vaker toegegeven dat ik liever een vrouwlijke rol speel,wellicht uit jaloezie...ook omdat ik geen vriendin kan krijgen
En om mensen voor te zijn,nee ik hoef geen model,er lopen tig leuke doorsnee aantrekkelijke vrouwen rond,maar zelfs die hebben geen belang bij moi.

Wel aardig on-topic dacht ik :mrgreen:
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: vrouwen-vrouwen

Bericht door mikvanes »

Willi:
Ikzelf ken ook een aantal (voornamelijk oudere) vrouwen die wat dit betreft volkomen achter me staan.
Maar het blijft een gigantische minderheid.
Lieve schat,

Je hebt gewoon een stuitend gebrek aan zelfvertrouwen.

Vermoedelijk komt dat doordat je er in de ogen van andere mensen niet echt goed uitziet.

Een bekend t-probleem.

Als ik eerlijk ben, weet ik ook geen eenvoudige oplossing.

Het spijt me.

Liefs,

Mik
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: vrouwen-vrouwen

Bericht door mikvanes »

Viqueen:
En om mensen voor te zijn,nee ik hoef geen model,er lopen tig leuke doorsnee aantrekkelijke vrouwen rond,maar zelfs die hebben geen belang bij mij.
Zelfde probleem, zelfde remedie.

Je hebt een stuitend gebrek aan zelfvertrouwen.

Als je nu eerst eens in de spiegel keek, dan zou je kunnen weten waar dat vandaan komt.
Viqueen
Berichten: 859
Lid geworden op: 24 dec 2008 20:52

Re: vrouwen-vrouwen

Bericht door Viqueen »

mikvanes schreef:Viqueen:
En om mensen voor te zijn,nee ik hoef geen model,er lopen tig leuke doorsnee aantrekkelijke vrouwen rond,maar zelfs die hebben geen belang bij mij.
Zelfde probleem, zelfde remedie.

Je hebt een stuitend gebrek aan zelfvertrouwen.

Als je nu eerst eens in de spiegel keek, dan zou je kunnen weten waar dat vandaan komt.
Klopt,daarom loop ik ook bij een Kl.Psycholoog ;) zelfvertrouwen is de sleutel tot alles.
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: vrouwen-vrouwen

Bericht door mikvanes »

Ja, maar aan die psycholoog heb je weinig voor je uiterlijk. Dat zul je toch echt zelf moeten aanpakken.
Viqueen
Berichten: 859
Lid geworden op: 24 dec 2008 20:52

Re: vrouwen-vrouwen

Bericht door Viqueen »

Alles heeft te maken met je uitstraling,niet direkt met je outfit want daar is in mijn geval niks mis mee en met mijn uiterlijk ook niet ;)
Gebruikersavatar
treintje
Berichten: 1096
Lid geworden op: 13 nov 2010 21:33

Re: vrouwen-vrouwen

Bericht door treintje »

Hoe weet je dat zo zeker?

Luister eens, die uitstraling is wederkerig. Mensen beoordelen je op hoe je eruit ziet. Je uitstraling speelt daar natuurlijk wel in mee, maar verwacht daar niet teveel van. Die uitstraling is ook het directe gevolg van hoe andere mensen op jou reageren.

Kijk, als je complimentjes krijgt, dan groei je, dan word je blij en krijg je meer zelfvertrouwen. Dat straal je vervolgens ook uit. Het omgekeerde is ook waar; als je altijd een gebrek aan waardering ervaart, doet dat je zelfvertrouwen geen goed en dat straal je dus ook uit.
Kortom: je hebt het voor een groot deel zelf in de hand. Als je aan je zelfvertrouwen wilt werken, begint dat met kritisch op jezelf zijn. Als je voortdurend aan jezelf werkt en daarbij kritisch op jezelf bent, leidt dat vroeg of laat tot resultaat en meer waardering. Dat betekent dus dat je wel degelijk aandacht aan je uiterlijk moet besteden.
Wat je in ieder geval niet moet doen is er voetstoots van uit gaan dat je outfit in orde is. Laat dat maar aan de beoordeling van het publiek over. Je kunt het aflezen aan de reacties van de mensen die je tegen komt.

Het feit dat Mik op de Groenplaats werd aangesproken voor een foto zegt niet alleen iets over zijn outfit of over hemzelf; nee, het zegt ook iets over mijn outfit en hoe ik op de mensen over kom. Ze liep immers niet op mij af maar op Mik.
Nu had ik dat al wel ingecalculeerd, want ik wilde een outfit die de man in rok positief neerzet. Goed verzorgd, niet al te vrouwelijk, en zeker niet al te opvallend. Volgens mij is dat wel redelijk gelukt. Het was in ieder geval zeker geen showgirl outfit. ;)
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: vrouwen-vrouwen

Bericht door mikvanes »

Viqueen:
Alles heeft te maken met je uitstraling,niet direkt met je outfit want daar is in mijn geval niks mis mee en met mijn uiterlijk ook niet ;)
Volgens jou is je outfit en uiterlijk in orde, maar je uitstraling niet. En je hebt een gigantisch gebrek aan zelfvertrouwen.

Misschien heb je op de tv wel eens een meisje als Doutzen Kroes meegemaakt. Claudia Schiffer mag ook. Bij Doutzen is het uiterlijk in orde, maar ze heeft ook een heel gevoel voor stijl. Ze weet zich perfect te kleden. Als je haar meemaakt in een praatprogramma straalt ze een onvoorstelbaar zelfvertrouwen uit. Voor Claudia geldt precies hetzelfde.

Als ik op straat loop en aan de reacties merk dat ik er niet goed uitzie, smelt mijn zelfvertrouwen als sneeuw voor de zon. Maar merk ik dat ik er goed uitzie, dan durf ik dingen die je niet voor mogelijk houdt.

Dus als jou outfit en uiterlijk zo goed zouden zijn, zou ook je uitstraling en zelfvertrouwen prima in orde zijn. Maar dat laatste is niet zo. Dan is het eerste ook niet zo.
Viqueen
Berichten: 859
Lid geworden op: 24 dec 2008 20:52

Re: vrouwen-vrouwen

Bericht door Viqueen »

Dan ga je ervan uit dat zelfvertrouwen alleen te maken heeft met kleding...ik heb nog andere trauma's te verwerken o.m. het werk wat ik mijn hele leven heb gedaan en mee ben gestopt,dan nog iets met eenzaamheid....nee zo simpel ligt het allemaal niet.

@Treintje,heb je ook gelijk in,uiterlijke verzorging besteed ik ook aandacht aan,dat hoort er ook bij.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: vrouwen-vrouwen

Bericht door willi »

Mik aan Willi

Lieve schat,
O wat leuk, hij noemt me ‘schat’.

Je hebt gewoon een stuitend gebrek aan zelfvertrouwen.
‘Stuitend’ nog wel!

Vermoedelijk komt dat doordat je er in de ogen van andere mensen niet echt goed uitziet.
Daar is mijn echtgenote ’t niét mee eens. Sorry!

Een bekend t-probleem.
Een bekend ‘wat’–probleem? . . . T? . . Nooit van gehoord!

Als ik eerlijk ben, weet ik ook geen eenvoudige oplossing.
Dat zij je vergeven. Tenzij je niét eerlijk bent.

Het spijt me.
Daar meen je geen barst van.

Liefs,
Nog minder!

Mik
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Plaats reactie