Zo kan het ook

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Re: Zo kan het ook

Bericht door Ricky »

willi schreef:Als onderdeel van een optredende groep dien je je neer te leggen bij de kledingkeuze van die groep. Dat is niet anders.
Ikzelf ben als instrumentalist lid geweest van een aantal orkesten, zelfs (als fagottist) van een harmonieorkest; gekleed in een nogal militaristisch uniform.
Maar ook als hoornist in een symfonie orkest; in het bekende zwarte kostuum met stropdas of strikje. Daar had ik ook geen enkel probleem mee; ware het niet dat de dames (veelal violisten en hoge houtblazers) er een potje van maakten door aan te schuiven in de meest fantasierijke (nogal blote) kleedjes, glinsterend opgemaakt en benaaldhakt.

En dat steekt. Waarom worden er alleen voor vrouwen uitzonderingen toegestaan?
Omdat vrouwen rare schepseltjes zijn die overal schijt aan hebben,neem nou deze top 10 van modetrends die volgens mannen niet kunnen bij de vrouw http://www.alletop10lijstjes.nl/10-mode ... et-kunnen/
En kijk eens wat er tussen staat: Harembroeken,jumpsuits.
En kijk eens wat er voor komende zomer verkocht wordt in webshops
http://www.zalando.nl/dameskleding-broe ... jumpsuits/
http://www.wehkamp.nl/damesmode/jurken- ... 2_19_4_17_
Mannen moeten eigenlijk ook meer schijt aan iedereen hebben door andere kleding te dragen wat zij willen.
Ik draag tegenwoordig ook skinny jeans met Hunter boots,en er hoeft maar een vrouw iets van te zeggen en ze krijgt de volle laag terug van mij,ik lust ze rauw!
Stoere mannen dragen een rok
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Zo kan het ook

Bericht door willi »

Kijk, dat is de ware geest! . . . .
Overigens moet ik daar wel bij aantekenen dat skinny jeans en Hunter boots nog niet echt een revolutionaire dracht zijn voor een man. Gewoon een strakke broek met laarzen.
Echter, ik weet ‘t, er zijn vrouwen (maar ook mannen) die dáár ook al over vallen.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Re: Zo kan het ook

Bericht door Ricky »

Er wordt soms raar naar gekeken als ik skinny jeans draag met de hunter boots,maar er durft nog niemand iets van te zeggen.
Zal ik nog iets posten waar de schepseltjes waarschijnlijk weer helemaal verliefd op worden,al zijn deze schoenen wel behoorlijk duur.Dus nu de vraag gaan we dit afschuwelijks ook in het straatbeeld zien?
Afbeelding

Maar ik ga in ieder geval als het weer wat beter is ook een rok dragen buitenshuis.
Stoere mannen dragen een rok
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Zo kan het ook

Bericht door jan »

Wat bespottelijk zeg!
Kun je beter niet mee op een parketvloer lopen.
Laatst gewijzigd door jan op 24 feb 2012 04:06, 1 keer totaal gewijzigd.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gebruikersavatar
Wim Jansma
Berichten: 115
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:32

Re: Zo kan het ook

Bericht door Wim Jansma »

Afbeelding

Eigenlijk houd ik alleen van heel korte kleding, dus: korte rokjes, korte broekjes. De wind langs je benen voelen: da's mijn ding. De winter vind ik ook niet zo geweldig: de lente en de zomer zijn mijn seizoenen. Komt er weer aan !
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Zo kan het ook

Bericht door willi »

Tsja, lang leve de zomer, Wim.
De winter is ook niet echt mijn seizoen.
Daar staat tegenover dat ik een paar prachtige jassen heb die ik in de zomer weer niet kan dragen. Zo is er altijd wel wat.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Plaats reactie