Crocodile Dundee

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Crocodile Dundee

Bericht door jan »

Op joetjoep staat een videootje over een jongeman die in een bar waar je zomaar Crocodile Dundee zou kunnen tegenkomen gaat peilen hoe de mannenrok wordt ontvangen. In Australie dus. Daar zijn ze nog niet zo snugger.

www.youtube.com/watch?v=oaC_TCf788c
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Henry-L
Berichten: 123
Lid geworden op: 06 mar 2011 15:09
Locatie: Brugge

Re: Crocodile Dundee

Bericht door Henry-L »

Had die man nu eens een herenkilt aangetrokken ...

Dat is een dameskilt dat ie draagt. Die hebben een dubbele gespsluiting links.
Vandaar ook dat de kilt zo kort is. Dameskilts zijn standaard zo'n 17 inch (±44cm) terwijl een herenkilt standaard zo'n 22 inch (±55cm) lang is. Dan zegt ie nog dat het beter zou zijn moest de onderrand wat lager uitkomen. :lol:

Wel een leuk filmpje. Die censurerende 'beeps' vind ik schitterend. Vooral die langgerekte op het eind.

Bart
...
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Crocodile Dundee

Bericht door jan »

Wij weten dat het hier gaat om een dameskilt door de sluiting linksom maar de boeren in die plattelandskroeg weten dat helemaal niet. Eén barbezoeker noemde het al Schots.
Zelf vond ik de opmerking van de eerste ondervraagde het leukst. Hij vond het cool maar als hij het moest dragen keek hij gewoon niet in de spiegel.

Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Crocodile Dundee

Bericht door willi »

Sinds wanneer bestaan er DAMESkilts?
De kilt is een mannenrok. PUNT.
Hebben die wijven nu nog niet genoeg?
Laat ze met d’r lui poten van dat kleine beetje mannenkleding, dat er nog is, afblijven!
Nog even en geen enkele Schot kan nog in kilt lopen, want dan is ’t ineens dameskleding.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Crocodile Dundee

Bericht door jan »

Check eerst even wat kilt-sites voordat je gaat blèren.
Natuurlijk zijn er dames kilts, die hebben een andere pasvorm en zijn, de Schotse met name, wat langer.

Het rokje van de jongen in het filmpje is helemaal geen kilt maar goedkope namaak.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Crocodile Dundee

Bericht door willi »

Check eerst even wat kilt-sites voordat je gaat blèren.

Veel dank Jan, voor deze vriendelijke opening.

Natuurlijk zijn er dames kilts, die hebben een andere pasvorm en zijn, de Schotse met name, wat langer.

De vrouw ‘behoort’ geen kilt te dragen. Dat kledingstuk is nu ‘ns echt bedoeld voor de man (natuurlijk hebben de modejongens de kilt ingepikt voor de dames, zoals ze alles van de man inpikken om haar (geringe, ha ha, snik) garderobe uit te breiden).

Ik had gehoopt dat jij het op ‘dit’ punt nu ‘ns eens was met mij.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Crocodile Dundee

Bericht door jan »

Toch hou ik van je vandaar het volgende advies:
Het valt op dat je bij elk topic een negatieve houding toont; je hebt altijd iets te klagen en daar weet ik wel wat op:

Ga nou eens lekker op vakantie naar Eilat en doe dan de excursie naar de klaagmuur, dat lucht op.
Hier de klaagmuur maar zo te zien staat de linker jongen stiekem te wildplassen...
Hier de klaagmuur maar zo te zien staat de linker jongen stiekem te wildplassen...
images.jpg (8.32 KiB) 11094 keer bekeken
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Crocodile Dundee

Bericht door willi »

Goede Johannus, gij kent toch wel het onderscheid tussen klagen en kritiek uiten? Of is dat voor U slechts één pot nat.
Dat gij er als homo een ander naar geslacht gescheiden wereldbeeld op na houdt, kan ik mij voorstellen. Voor U zijn vrouwen wezens die er niet toe doen; evenals de door haar al dan niet legaal gedragen kleding. Ge haalt daar slechts Uw robuuste, mannelijke schouders over op.
Maar goede Johannus, Wilhelmus maakt zich daar wél druk over, over dat legaliseren van illegaliteit. Hij ziet het dragen door vrouwen van verkapte mannenkleding als misleidende wedijver en heeft daar terecht kritiek op.
Amen.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Crocodile Dundee

Bericht door jan »

Het is Johannes, niet Johannus. Er zit ook nog een Philippus achter, wél met een U.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Crocodile Dundee

Bericht door willi »

Sorry, maar ik vond Johannus Latijnser staan dan Johannes.
Samen met Wilhelmus.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Plaats reactie