Rommelmarkt en rok/kilt

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Kiltmans
Berichten: 58
Lid geworden op: 31 okt 2011 22:19
Locatie: Brielle

Rommelmarkt en rok/kilt

Bericht door Kiltmans »

Vandaag de jaarlijke rommelmarkt van de PKN in Spijkenisse. Groot gebeuren; er werken zo'n 220 mensen mee in de verkoop, het hele jaar door zijn er ca 35 mensen wekelijks bezig met de voorbereiding. Racketcentrum afgehuurd om bij regen (die we vandaag ruim hadden) toch te kunnen verkopen.
Aantal bezoekers liep in de duizenden.
Er heen in Blaklader kilt. Handig, want een schaar, een stanleymes, twee mobiele telefoons, snoep, zoetjes alles kan in de zakken!
Veel bekijks en veel vragen waaromm ik in een rok rondloop. Leuke gesprekken. Heel vaak ook geen enkele reactie. Het is dus "gewoon" om als man in een rok rond te lopen. Iedereen tegen wie ik zeg dat ik het prettig vind om een kilt te dragen en dat ik al die saaie broeken zat men, zegt: ja daat heb je eigenlijk wel gelijk in!
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Rommelmarkt en rok/kilt

Bericht door jan »

Gezellig geweest dus Kiltmans! Mogen wij ook even weten wat PKN betekent?

Hoe bevalt de Bläklader kilt en waar heb je hem gekocht? Was 'ie erg duur?

Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2111
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Rommelmarkt en rok/kilt

Bericht door Jos »

Kiltmans schreef:Er heen in Blaklader kilt. Handig, want een schaar, een stanleymes, twee mobiele telefoons, snoep, zoetjes alles kan in de zakken!
Ik ben het helemaal met je eens dat zakken handig zijn, maar zoveel stop ik er nooit in.

Heel mooi, dat jij ook overwegend/uitsluitend positieve reacties krijgt.
Zo gaat het mij ook; de enigen, die min of meer afwijzend reageren, zijn de jongeren tussen 14 en 18: lachen, opmerkingen maken, maar alles indirect. Dat mogen ze van mij, zolang ze maar een leuke dag hebben
een fervent rokdrager
rob
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 mar 2008 14:23

Re: Rommelmarkt en rok/kilt

Bericht door rob »

Hallo Jan, gewoon Blåkläder bellen, 0522/246742, zeggen waar je woont en vragen naar een winkel in jou buurt, daar de werkbroek passen voor de maat en bestellen. Ik heb dacht ik iets van 75 tot 80 euro betaald. Prima kilt zeker als je aan het klussen bent. succes
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Rommelmarkt en rok/kilt

Bericht door jan »

Bedankt, Rob, zie ook het topic krant/TV/internet.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Plaats reactie