Zo kom je er ook onderuit

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Zo kom je er ook onderuit

Bericht door willi »

Ik schreef in VP:
. . . En dat is: Het inpikken van oorspronkelijke mannenkleding met het doel deze tot vrouwenkleding te bombarderen, zodat de man ze daarna niet meer kan gebruiken; als hij dat zou willen.

Echt leuke broeken kun je als man niet meer dragen, want dat zijn vrouwenbroeken. Leggings zijn mannenkledingstukken evenals tunieken. Er zijn zelfs al Schotse kilts voor vrouwen gemaakt, en . . . laten we eerlijk zijn, de korte rok (boven de knie) is van oorsprong een mannenkledingstuk. Evenals de broek en de korte broek. Spijkerstof is ontwikkeld voor mannenkleding. Laarzen . . . zijn mannenschoeisel.
Niets van dit alles kan een man nog met goed fatsoen dragen, omdat het ineens vrouwenkleren zijn. Amen.

Antwoord van één van de dames (28 jaar):
En no offense maar dat komt omdat de mannen besloten hebben ze niet meer te dragen, dus je zou je pleidooi bij de mannen moeten houden.


Mijn antwoord:
Oh, dat is makkelijk zeg. Dit vind ik nou een typische vrouwentruc.
Er gaan in de winter soms weken voorbij dat ik geen vrouw in een rok zie. Nou, dán mag ‘ik’ 'm dus weer dragen.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Zo kom je er ook onderuit

Bericht door jan »

Wat is VP?
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Zo kom je er ook onderuit

Bericht door musa »

verknipte persoonlijkheid ?
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Zo kom je er ook onderuit

Bericht door jan »

Willi? Welnee! :lol:
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Re: Zo kom je er ook onderuit

Bericht door Ricky »

De mannenmode wordt afgebroken,door de meest onflatteuze en afgekeurde kleding door vrouwen alleen nog door mannen te laten dragen. De meest rare tactieken passen ze steeds meer toe in de mode wereld,zelfs een redelijk rok gerelateerd kledingstuk als een badjas is steeds moeilijker te vinden,zelfs voor jongetjes van 4 jaar.
Stoere mannen dragen een rok
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Zo kom je er ook onderuit

Bericht door willi »

Dank je Musa, gehele vrachtwagens vol met dank!

Nee heren, VP = 'VrouwenPower', de site voor de moderne vrouw
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Zo kom je er ook onderuit

Bericht door musa »

Het was een grapje hoor zonder slechte bijbedoelingen :P
Viqueen
Berichten: 859
Lid geworden op: 24 dec 2008 20:52

Re: Zo kom je er ook onderuit

Bericht door Viqueen »

Logisch dat er maar 1 vrouw reageert,waarom zou je energie verspillen aan iets wat je niet kan veranderen?

Je kunt er zelf wel wat aan doen door gewoon die kleding te dragen,zonder te willen dat het een algemeen geaccepteert iets word want die drijfveer zit er bij jou achter willy,op zich niet erg...heb ik af en toe nog steeds maar kan het steeds beter los laten.

Dit zul je wel weer ontkennen maar goed....en als je jezelf smaakvol kleed,en er een mooi geheel van maakt zullen weinig vrouwen er afwijzend tegenover staan lijkt me.

En daar gaat het om...niet of iets ' dameskleding ' of ' herenkleding ' genoemd word,zolang er iets in jou maat is kan je het gewoon aanschaffen en dragen.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Zo kom je er ook onderuit

Bericht door willi »

Viqueen:
Logisch dat er maar 1 vrouw reageert,waarom zou je energie verspillen aan iets wat je niet kan veranderen?

Beste Viqueen, deze dame sprak zo ongeveer namens de rest van het forum!

Je kunt er zelf wel wat aan doen door gewoon die kleding te dragen, zonder te willen dat het een algemeen geaccepteerd iets word want die drijfveer zit er bij jou achter willi; op zich niet erg...heb ik af en toe nog steeds maar kan het steeds beter los laten.

Fout Viqueen, het is geen ‘drijfveer’, het is slechts een nuchtere constatering van feiten. De dames moeten maar eens weten waar ze mee bezig zijn.
Op ’t moment dat, wie dan ook, van plan is onze (eigen) kleding weer te gaan gebruiken, stuit hij op een wereld van verzet. Verzet van déze dames, die vinden dat ‘wij’ er geen recht meer op hebben.
Beste Viqueen, zo erg is ’t al! En dat laat ik een ieder weten, zoveel als ik kan!
Handen af van onze mannenkleding!!!

Dit zul je wel weer ontkennen maar goed....

Hoezo, ontkennen!?

En daar gaat het om...niet of iets ' dameskleding ' of ' herenkleding ' genoemd word, zolang er iets in jou maat is kan je het gewoon aanschaffen en dragen.

Proef ik hier iets van ‘overgave?’. ‘Laat die vrouwtjes nu maar?’.
Of vindt jij wellicht dat ze zelfs ‘gelijk hebben’?
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Viqueen
Berichten: 859
Lid geworden op: 24 dec 2008 20:52

Re: Zo kom je er ook onderuit

Bericht door Viqueen »

' overgave ' indirect wel ja,dat is veel beter voor mijn gezondheid.Maar dat is synoniem voor wat alle anderen hier doen,die dragen gewoon een rok ed. en maken zich niet druk om de buitenwereld.

Er is maar 1 vrouw die het mooi hoeft te vinden en dat is je eigen partner....en die mazzel heb jij.Als ik zo'n vrouw vind maakt mij de mening van alle andere 2miljard vrouwen echt niet meer uit.
Plaats reactie