Geen plannen om mannenrok te gaan verkopen.

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Rinus54
Berichten: 67
Lid geworden op: 22 sep 2009 23:25

Geen plannen om mannenrok te gaan verkopen.

Bericht door Rinus54 »

Bij mij in de stad heeft een wat duurdere mannenkledingwinkel een 2e zaak geopend. Het artikel hierover stond in de krant en ik kreeg de indruk dat deze winkel gezien zijn vele merken en het vooruitdenken door de eigenaar wel bekend zou zijn met het fenomeen mannenrok. Hij hield wel van uitdagingen zoals ik las. Ik heb de eigenaar keurig aangeschreven en hem op de hoogte gesteld van het weliswaar bescheiden aantal mannen dat zich soms of vaak graag in rok kleedt waaronder ikzelf.
Ik stelde hem onder meer de vraag of hij bekend is met de rok en/of er voornemens zijn deze in het assortiment op te nemen en aan te bieden.
Ik heb een even keurige reactie ontvangen maar heel teleurstellend is dat deze man in de verste verte niet op de hoogte is van een mannenrok, bij geen hem bekende en verkochte merken, laat staan dat er plannen zijn deze in de naaste toekomst aan te bieden. Hij zou me wel op de hoogte brengen indien hij hier iets meer over zou horen.

Ik zelf heb er geen enkele moeite mee de vrouwelijke exemplaren te dragen maar ik dacht hierbij aan degenen die expliciet op zoek zijn naar de mannenrok. Ik vrees dat dit het licht voorlopig niet zal zien.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Geen plannen om mannenrok te gaan verkopen.

Bericht door Jos »

in ieder geval weer een goede poging om de mannenrok onder de aandacht te brengen; alleen levert het helaas weer niets op
een fervent rokdrager
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Geen plannen om mannenrok te gaan verkopen.

Bericht door musa »

Gisteren een nieuwe rok besteld,wel één van mijn duurste normaal ga ik niet over 15 euro
http://www.zalando.be/urban-surface-dob ... 32_1879014
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Re: Geen plannen om mannenrok te gaan verkopen.

Bericht door Ricky »

Mooie rok heb je gekocht Musa.
Stoere mannen dragen een rok
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Geen plannen om mannenrok te gaan verkopen.

Bericht door musa »

Dank je :)
mrcsk
Berichten: 386
Lid geworden op: 30 okt 2010 17:20
Locatie: oost-vlaanderen,Lebbeke

Re: Geen plannen om mannenrok te gaan verkopen.

Bericht door mrcsk »

Mooie rokje ziet er leuk uit.
maar' loopt zeer graag in rok(je) dan in lange broek'
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Geen plannen om mannenrok te gaan verkopen.

Bericht door Jos »

leuk rokje, alleen is Zalando een van de duurdere internet winkels, maar dit is een fijne kwaliteit, zeer elastisch.
Kenmerkend voor veel vrouwenkleding, dat er elastan in verwerkt zit, maakt het materiaal lekker elastisch en heeft dus gewoon een betere pasvorm
een fervent rokdrager
dino
Berichten: 124
Lid geworden op: 30 mei 2012 22:52

Re: Geen plannen om mannenrok te gaan verkopen.

Bericht door dino »

Jos schreef:leuk rokje, alleen is Zalando een van de duurdere internet winkels, maar dit is een fijne kwaliteit, zeer elastisch.
Kenmerkend voor veel vrouwenkleding, dat er elastan in verwerkt zit, maakt het materiaal lekker elastisch en heeft dus gewoon een betere pasvorm
Ik koop liever in de gewone winkels, vind contact spannend en uitdagend. Leuk zijn Mexx, Esprit. Het passen op zich is steeds afwachtend naar de houding van de verkoopster en de babbel.............
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Geen plannen om mannenrok te gaan verkopen.

Bericht door musa »

dino schreef:
Jos schreef:leuk rokje, alleen is Zalando een van de duurdere internet winkels, maar dit is een fijne kwaliteit, zeer elastisch.
Kenmerkend voor veel vrouwenkleding, dat er elastan in verwerkt zit, maakt het materiaal lekker elastisch en heeft dus gewoon een betere pasvorm
Ik koop liever in de gewone winkels, vind contact spannend en uitdagend. Leuk zijn Mexx, Esprit. Het passen op zich is steeds afwachtend naar de houding van de verkoopster en de babbel.............
Daar heb je gelijk in,maar ik heb nog iets van "liever niet",heb wel ooit wel een positieve ervaring gehad met een verkoopster.
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Geen plannen om mannenrok te gaan verkopen.

Bericht door musa »

Lol,morgen mag ik mijn rok gaan halen en vandaag zie ik dat hij 16% afgeprijsd is van €24 naar €20 :cry: :lol:
Plaats reactie