Eerste rok-ervaring

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
dino
Berichten: 124
Lid geworden op: 30 mei 2012 22:52

Re: Eerste rok-ervaring

Bericht door dino »

Ik ben ook van mening dat het gaat om het promoten van de rok als algemeen kledingstuk, dus ook voor mannen, moet aanvaard worden. Wat je aantrekt in se is niet van belang, we moeten elkaar steunen en niet bekvechten. Ik ken Jos ondertussen en hij heeft me helpen in de openbaarheid te komen.
Gebruikersavatar
wimjansma
Berichten: 225
Lid geworden op: 14 mei 2013 23:22

Re: Eerste rok-ervaring

Bericht door wimjansma »

Ik ben het helemaal eens met jou, Jos. Een rokje is een normaal kledingstuk. Daarop hebben vrouwen geen alleenrecht. Ik vind een rokje heerlijk. En het dragen van een rokje is ook toch een beetje je afzetten tegen de gevestigde maatschappij. Je onderscheiden....Leuk toch !

Maar ik ben er wel voorzichtig mee. Nederland is helemaal niet zo tolerant als de kranten je wil doen geloven.
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Eerste rok-ervaring

Bericht door sam »

Nou ben, allereerst is het een felicitatie waard dat jij je eerste rok ervaring hebt. Ik had die pak-m-beet 4 jaar geleden. Maar inderdaad, als vent realiseer je je niet dat je dan direct te maken hebt met het daarvan dragen zonder dat je in je ondergoed zit. Dus: voor mij niet te kort (iets boven de knie) en meestal met een panty erbij, dat scheelt wel. lange rokken hoeven niet voor mij omdat dei mij beperken in mijn bewegingsvrijheid, bovendien heb ik persoonlijk associaties met een vriendin van mij die in de Maxi tijd van die lange rokken droeg en dat ik dacht dat ze een tafelkleed aan had. maar de rokken van jos zijn ok, volgens mij.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Eerste rok-ervaring

Bericht door Jos »

het zijn rokken van een hele soepele, dunne stof, dat je amper merkt dat je een rok draagt. Voordeel is, dat je met de huidige temperatuur van amper 15 ºC geen panty nodig hebt.
een fervent rokdrager
Plaats reactie