maagdraaiing

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Ben
Berichten: 284
Lid geworden op: 29 jan 2013 22:06

maagdraaiing

Bericht door Ben »

Vandaag super lekker weer, dus ik dacht laat ik eens een poging met mijn kiltliner in het openbaar ondernemen. In de auto gestapt en een eindje richting de kust gereden. Op een pier aangekomen zette ik mijn auto aan de kant en ben een eindje gaan lopen. Op gegeven moment liep ik langs een dame van mijn leeftijd (40 tiger). Toen ik haar passeerde groeten wij elkaar vriendelijk en ik zag wel dat ze met gepaste interesse naar mijn benen keek, maar verder geen commentaar. Toen ik mijn rondje had voltooid en vlak voordat ik weer in mijn auto wilde stappen, stond zij ineens te juichen voor mijn auto. Ik zei "gaat het?" Ja, ik ben zo blij dat mijn hond eindelijk weer normale poep heeft zei ze. Ondertussen kwamen we aan de praat over een operatie die haar hond had ondergaan, naar aanleiding van een maagdraaiing. Het was een heel oprecht, open en eerlijk gesprek wat ik met haar had. Jullie weten ondertussen wel dat ik het type van de minirokjes ben. Ik had mijn kiltliner zo hoog opgetrokken dat aan de achterzijde nog net niet mijn billen zichtbaar waren. Onderwijl dat ik met de dame van de hond stond te praten, kwam een nieuwsgierige voirbijgangster nog even poolshoogte nemen. Ze passeerde op een manier waaraan ik voelde "zag ik het nu goed?" Omdat Ik in gesprek was, heb ik verder geen notie aan haar geschonken. Mijn gesprekspartner vertelde ronduit wat voorn zorgenkindje haar hondje was, hoe ze aan haar gekomen was, dat ze met haar vriend in hun boot hier een paar dagen lagen etc etc. Geen idee of het door mijn rokje kwam, maar het was zo een spontaan gesprek, net alsof we elkaar al jaren kenden. Het voelde goed en erg opwindend tegelijkertijd.
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: maagdraaiing

Bericht door sam »

Ja Ben, dat is een leuke ervaring en hoe zoiets komt? Wie het weet mag het zeggen.
Plaats reactie