Tripje naar de Posbank

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Tripje naar de Posbank

Bericht door sam »

Afgelopen zondag ben ik weer op pad geweest. Natuurlijk was het weer dreigend: voorspelling in grote delen van het land was regen. Een grijze rok aangetrokken met een grijze panty met visgraatmotief, overhemd, trui en een regenjack. Met de auto naar de Posbank en daar gaan wandelen. Er was heel wat volk op de been en we hebben daar een uurtje of 3 gewandeld en gelukkig bleef de regen achterwege. Wel stond er een flinke wind, maar in die outfit had ik er geen last last. Op de terugweg nog even een hapje gedaan in een brasserie. Daar keek een enkeling wel even op, maar er waren geen opmerkingen. Wij zijn daarna nog even blijven zitten en raakten met een jong stel aan de praat. Het was overduidelijk dat mijn outfit hen wel opviel, maar in eerste instantie ging het gesprek daar niet over. Toen we vertelden dat we bij de Posbank hadden gewandeld kwam de reactie of het niet had geplensd (want zij hadden in de buurt van Apeldoorn gewandeld en waren zeiknat geregend). Wij vertelden dat het alleen had gewaaid en dat we geen last hadden van de koude wind. Toen zei de vrouw dat ik mij ook wel warm had gekleed. Dat beaamde ik "Ideale wandeloutfit, moet jij ook maar proberen!" Daarop moesten we alle vier lachen. Toen we de brasserie verlieten moesten we wel even een sprintje trekken door de regen naar de auto, maar dat was het dan ook. Een prima dag en een frisse neus!
Gebruikersavatar
Helios
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 jul 2012 16:51
Locatie: regio Leiden

Re: Tripje naar de Posbank

Bericht door Helios »

Klinkt als weer een leuke ervaring!
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Tripje naar de Posbank

Bericht door sam »

Ach, je moet gewoon je momenten kiezen en als je je er wel bij voelt. In de loop van de tijd heb ik de ervaring gekregen dat het dragen van een rok vooral heel prettig is als je buiten bent en wandelingen maakt. Great fun!
Plaats reactie