meggings

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
Plaats reactie
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

meggings

Bericht door rokwens »

Nog eens gesurfd naar aanleiding van een recent gelezen artikel over meggings.
Dat zou al sinds 2012 een hype zijn in US ( als het waar is ? ) en je zou daar mannen mee
op straat zien.....
Eens gaan kijken in het shopping center. Alle winkels binnen gestapt waar herenkleding
verkocht wordt. Ruim 20 / Bijna alle merken aanwezig. Op één na heb ik overal moeten
uitleggen wat een megging is. Dus denk niet dat mensen die in de verkoop van kleding zitten
veel interesse hebben in hun eigen vak.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Gebruikersavatar
beachlion
Berichten: 609
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:44
Locatie: Allentown, PA, USA

Re: meggings

Bericht door beachlion »

Ik kan je gerust stellen, ik heb nog geen enkele man in meggings gezien. Nu woon ik weliswaar in een provinciestadje (ca. 125000 inwoners) en loop ik ook niet extra op mannen te letten maar de rage is waarschijnlijk aan Allentown, PA voorbij gegaan. Ook op de websites van de landelijke kleding ketens is het een onbekend verschijnsel.
Wel zie ik op ebay dat de meggings voor prijzen van $5 tot $30 worden aangeboden en dat lijkt mij een indicatie dat het gedumpt wordt. Maar ik ben niet thuis in het modewerledje dus ik kan het geheel mis hebben. Ikzelf heb geen aspiraties om meggings te kopen, ook al zijn ze nog zo goedkoop op ebay.
mrcsk
Berichten: 386
Lid geworden op: 30 okt 2010 17:20
Locatie: oost-vlaanderen,Lebbeke

Re: meggings

Bericht door mrcsk »

Megging trend!
Megging, een maillot en legging in één
Megging, de nieuwe trend voor vrouwen en mannen. De legging werd altijd als alleen een 'vrouwen ding' gezien. Maar gezien de allerlaatste trends is dit nu gedaan. Nu kunnen ook de heren een legging gaan dragen genaamd “megging”. De megging is hard op weg om de nieuwe skinny jeans voor vrouwen en mannen te worden. Volgens De trendwatchers als Jan Agelink is de jeans en casual trend voor zowel dames als heren de ‘megging’, een maillot en legging in één. In het straatbeeld van New York kom je hem al regelmatig tegen, beroemdheden als Justin Bieber, Russell Brand and Lenny Kravitz dragen hem. In 2009 was de 'megging' voor het eerst in het modebeeld, toen hij met grote regelmaat op de catwalk werd gezien. Het grote publiek kon er toendertijd nog niet aan wennen, maar nu is hij toch echt weer terug van weggeweest.

Megging online kopen
De megging online kopen kan bij NummerZestien.eu. Deze strakke broek zit zoveel comfortabeler dan een skinny jeans. De strakke megging broek is niet alleen meer voorbehouden aan mannelijke balletdansers. De megging is het vervolg op de skinny jeans voor mannen en vrouwen. Een megging online kopen bij Nummer Zestien gaat gemakkelijk en snel. De laatste nieuwe meggings online voor 17.00 uur besteld is de volgende dag al in huis! Voldoet je aankoop niet helemaal aan je verwachting? Geen probleem. Met de Nummer Zestien 14 dagen retour garantie stuur je het zo weer retour. Voor vragen over heren en dames meggings kun je bellen met de Nummer Zestien klantenservice op het nummer 0497-360088 of mailen naar klantenservice@nummerzestien.eu. Veel shop plezier tijdens je speurtocht naar de juiste megging!
Bijlagen
2426_megging-385x385.jpg
2426_megging-385x385.jpg (28.75 KiB) 16525 keer bekeken
maar' loopt zeer graag in rok(je) dan in lange broek'
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: meggings

Bericht door WesleyN »

Ik heb het bij H&M in de etalage gezien. Wel in Kopenhagen, vorig jaar. Dus misschien was deze ook in Amsterdam te zien. Maar niet in Rotterdam.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Ben
Berichten: 284
Lid geworden op: 29 jan 2013 22:06

Re: meggings

Bericht door Ben »

De man kan ook gewoon met een panty af. Vorige week nog in Amsterdam wezen shoppen in een Falke matt 100 den. Los van dit denk ik inderdaad ook dat de legging voor mannen binnenkort een vlucht zal nemen binnen de EU, hoewel we in NL wel een beetje op deze trend vooruit lopen.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: meggings

Bericht door WesleyN »

Ik heb dit jaar wel een man in een megging gezien. Het was bij een sauna.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Plaats reactie