Forum zo goed als dood?

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
John J
Berichten: 61
Lid geworden op: 22 dec 2014 19:26

Forum zo goed als dood?

Bericht door John J »

Ik volg dit forum al een tijdje, maar er zit weinig leven in.
Hoe zit het dan met de rok voor mannen? Dragen ze geen rokken meer?

Gr, John.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Forum zo goed als dood?

Bericht door jan »

Je moet het andersom zien, John.
Mannen dragen wereldwijd rokken en het is ook in onze westerse wereld gewoon geworden. Misschien nog niet op grote schaal maar het nieuwe is er allang af.
Omdat ik mijn ogen altijd goed de kost geef zie ik her en der mannen in rokken. Zelfs in onze AH ben ik niet de enige.
Voorts zijn er op internet steeds meer mannenrokken te koop zoals bij www.theurbanapparel.com, een Amerikaans soort Wehkamp, om er maar één te noemen.
Daarom zijn sites als deze overbodig geworden en een man die een rok wil dragen doet dat ook wel zonder forum.
Prettige feestdagen! Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
John J
Berichten: 61
Lid geworden op: 22 dec 2014 19:26

Re: Forum zo goed als dood?

Bericht door John J »

Hoi Jan.
Joj ook nog een prettige kerst gewenst. ;)

Ik heb nog nooit ergens een man met een rok aan gezien.
De mannenrokken die er te koop zijn vind ik helemaal niks.
Ik heb wel eens een rok aan, maar dan die ik dit om me meer vrouwelijk voor te doen.
Ik vind dameskleding best prettig om te dragen.
Ik las links en rechts dat sommigen niet alleen rokken dragen, maar ook andere dameskleding.
Ben je dan niet gewoon een travestiet, crossdresser, of wat dan ook?
Niet dat daar iets mis mee is, maar ik kom er tegenwoordig gewoon voor uit.

Ik loop wel eens met een rok in de stad bij ons.
Laatst had ik een mooie langere plooirok aan, en heb ik een wandeling gemaakt door de stad (door de woonwijken).
Hier en daar een supermarkt binnengegaan om een blikje cola te kopen of zo, en de reacties van de kassières te peilen.
Bijna altijd kijken ze me met open mond, en grote ogen na. Prachtig vind ik dat.
Vaak zoek ik op internet of iemand een twitterbericht of zo heeft gemaakt van het schouwspel.

Of ik specifiek op een mannenrok zit te wachten? Niet echt. Als dit toch mainstream wordt, zal ik toch de nog meer vrouwelijke variant kiezen.
Ik heb nu al vaak zwierige rokken van langer dan 80 cm.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Forum zo goed als dood?

Bericht door jan »

Iedereen moet dragen wat hij of zij wil.
Er is een werkgroep travestie in Groningen (als ze nog bestaan) die gezellige avonden heeft en misschien is dat iets voor jou. Kijk eens op Google!
Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
John J
Berichten: 61
Lid geworden op: 22 dec 2014 19:26

Re: Forum zo goed als dood?

Bericht door John J »

Je hebt zeker gelijk. Raar toch dat bepaalde kleding voor jou 'not done' is, omdat je iets tussen je benen hebt hangen?
Maar ik geniet wel van de aandacht die ik krijg.

Er zijn velen van die groepen.
De dichtstbijzijnde voor mij is Eindhoven, maar ook dat vind ik nog te ver, hoewel ik er graag heen zou gaan.
Ik woon in Venlo. Misschien zelf zo'n club oprichten? :lol:
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Forum zo goed als dood?

Bericht door Jos »

Hallo John,
zoals Jan al zegt zijn er gelukkig steeds meer mannen die rokken dragen. In mijn buurt (Heerlen) komt ik ze helaas ook nog steeds niet tegen, maar je bent van harte welkom.
Mannenrokken zijn ook niet echt mijn ding, maar er zijn genoeg andere rokken, die ik prima kan dragen.

een andere keer meer. Nu tijd voor een andere leuke rok om met de kinderen uit te gaan eten.
Fijne kerst verder.
een fervent rokdrager
Plaats reactie