Nieuw op het forum

Algemene ervaringen met het rok dragen
Plaats reactie
Erik75
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jan 2015 16:35

Nieuw op het forum

Bericht door Erik75 »

Hey iedereen, ik zal me even snel voorstellen. Mijn naam is Erik en ik ben nieuw op het forum hier. Ik heb even een paar verhalen gelezen en dat was heel fijn. Ik ben een rokdrager maar schreeuw dit niet van de daken. Ik doe dit nog een soort van stiekem. Wat ik me vooral afvroeg, hoe jullie dit aan je partner hebben verteld? Of wisten die dit al toen jullie elkaar leerde kennen? Ben benieuwd naar jullie verhalen.
Snarf
Berichten: 51
Lid geworden op: 10 jan 2014 09:35

Re: Nieuw op het forum

Bericht door Snarf »

Wellicht koopt jouw partner wel eens een nieuwe lange broek of komt ze van een shoppingdag met zo'n kledingstuk thuis en vraagt ze jouw mening erover. Dat is het moment om op te merken dat jij ook wel eens een rok zou willen aantrekken om te ervaren hoe dat voelt. Zo nodig kan je nog even doorgaan over de gelijkheid van man en vrouw die het voor een vrouw mogelijk maakt zonder commentaar een broek te dragen terwijl iedereen opkijkt van een man die een rok draagt. Het is enkel een kwestie van cultuur, enz. Dan hoor je de reacties wel en als het mee zit ondervind je al snel dat de weerstand enkel bij de mannen zelf zit. De meeste vrouwen hebben er immers minder moeite mee. Veel succes. Doe zo normaal mogelijk.
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Nieuw op het forum

Bericht door musa »

Welkom Erik

Ik heb het verteld met veel moeite en mijn partner had er wel moeilijk mee in het begin maar met een paar duidelijke afspraken
zijn we erdoor gekomen en dit is al reeds 5 jaar geleden.
Nu is mijn rokdragen een gewone zaak in huis.
Erik75
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jan 2015 16:35

Re: Nieuw op het forum

Bericht door Erik75 »

Bedankt voor jullie reacties, het is fijn om te horen dat er zoveel succes verhalen zijn. Toch vind ik het moeilijk die kleine stap te nemen en het gewoon te zeggen. Ik ben bang voor haar reactie en ik weet dat dat eigenlijk nergens op slaat. Musa, wat voor duidelijke afspraken heb jij met je partner gemaakt? en je hebt het over je rokdragen in huis is een normale zaak nu, draag je er geeneen buitenshuis?
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Nieuw op het forum

Bericht door musa »

Mijn afspraak was dat ik alleen op stap ga met mijn rok buiten mijn directe omgeving ,buiten mijn schoonmoeder weet niemand
er wat van,maar dat stoort me niet ,mijn huwelijk is prio.
Ik ga regelmatig op stap in rok.
john1963
Berichten: 60
Lid geworden op: 04 jun 2015 17:55

Re: Nieuw op het forum

Bericht door john1963 »

welkom erik
ben hier ook pas maar zal je zeggen blijf gewoon en als je een rok aan hebt dat maakt niet uit. als je gewoon naar buiten treed met een rok aan dan wordt je gewoon geaccepteerd. Dit heb ik zelf ook ondervonden. Een ding hebben we met z n allen gemeen en moeten er voor zorgen dat er steeds meer mannen met een rok aan naar buiten komen. ik zelf voel me beter met een rok aan dan mat een lange broek. dus gewoon naar buiten komen en vanalles ondernemen met een rok aan.

grpetjes

john
Plaats reactie