engels onderzoek, draag wat je wilt dag

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
Gusto10
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 jul 2013 21:05

engels onderzoek, draag wat je wilt dag

Bericht door Gusto10 »

A third of men want to wear skirts to work – and a quarter would consider wearing heels.

What's more, two thirds of them also think it's unfair us women get to wear a skirt while they are frowned upon for wanting to don a mini.

It may be a little unusual, but we're certainly not trying to stop them. A whopping 83 per cent of women questioned said they just want people to feel free to wear what they want.

Research conducted by Barefoot Wine revealed these unusual stats.

A third of Brit men want to wear skirts to work - men wearing heels

© Rex Features / Asanka Ratnayake

These men are walking tall in their heels


The wine company has joined forces with the former semi-finalist on Britain's Got Talent, La Voix.

Together they have launched National Wear What You Want Day, which will take place across the country on Thursday 10 September.

La Voix told The Sun: "To me it's no surprise that a quarter of British men would consider wearing high heels to make them feel taller and more confident, who can blame them?

"Whatever the nation chooses to wear, I am certain that this day will be a huge success."

ww.reveal.co.uk/real-life-stories/news/a667186/a-third-of-brit-men-want-to-wear-skirts-to-work.html
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: engels onderzoek, draag wat je wilt dag

Bericht door jan »

Hier is de link.
http://www.reveal.co.uk/real-life-stori ... -work.html
Ik vind het een hoop lulkoek. 30% van de mannen zouden ook hoge hakken willen dragen. M'n neus!
Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: engels onderzoek, draag wat je wilt dag

Bericht door WesleyN »

Dan zijn er 75% van de mannen die geen hoge hakken willen dragen. Ik heb zelf ook geen interesse hoge hakken. Ik vind het wel heel mooi hoor. Maar ik heb al bepaald welke kleding in mijn garderobe komt. En daar heb ik een grote klerenkast voor nodig. ;)
Maar deze artikelen geeft wel aan dat mensen niet de eerste stap durven zetten. En dat bewijst ook dat rokken niets te maken heeft geaardheid. Want het schijnt dat slechts 10% van de mensen op hetzelfde geslacht vallen. Dat betekent dat maximaal iets van 30% van de mannen die graag een rok dragen ook op mannen valt.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Snarf
Berichten: 51
Lid geworden op: 10 jan 2014 09:35

Re: engels onderzoek, draag wat je wilt dag

Bericht door Snarf »

Jan,

Pleiten voor verdraagzaamheid voor het dragen van rokken door mannen en zelf verdraagzaamheid voor het dragen van hoge hakken door mannen afkeuren, is moeilijk te rijmen. Hiermee beweer ik niet dat mannen die rokken wensen te dragen ook hakken zouden moeten dragen, maar gun hen die hakken wensen te dragen - al dan niet in combinatie met een rok - de vrijheid die jij zelf ook vraagt voor de rok.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: engels onderzoek, draag wat je wilt dag

Bericht door jan »

Het is handig te lezen wat ik schrijf.
Het artikel beweert dat eenderde van de mannen in rok en op hakken zouden willen lopen.
Daar geloof ik geen biet van. Maar iedereen mag van mij aantrekken wat hij/zij wil. Ik spreek dus helemaal geen oordeel uit.

Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
René
Berichten: 71
Lid geworden op: 14 nov 2014 14:21

Re: engels onderzoek, draag wat je wilt dag

Bericht door René »

Zie hierboven
Laatst gewijzigd door René op 10 sep 2015 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
René
Berichten: 71
Lid geworden op: 14 nov 2014 14:21

Re: engels onderzoek, draag wat je wilt dag

Bericht door René »

Ik loop ook op hakken als ik een rok draag. Hoort gewoon bijelkaar, maar ik geloof dat dat op dit forum taboe is. Volgens mij is de algemene tendens op dit forum tdat dit soort dingen teveel met travestie verward wordt, Eenmaal over deze koudwatervrees heen, kun je niet anders dan de conclusie trekken dat hakken idd een meer comfortabel gevoel geeft en door de toegenomen lengte meer zelfvertrouwen geeft. .
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: engels onderzoek, draag wat je wilt dag

Bericht door WesleyN »

Ik draag onder mijn rok dezelfde schoenen/laarzen als onder mijn broek. Ik heb één paar damesboots en dat zijn soort van kistjes. Niemand heeft dat in de gaten dat het damesschoenen zijn. Als ik mijn superstretch broeken aan heb, wil mijn vrouw dat ik mijn kistjes draag. Want het schijnt dat het anders op een legging lijkt. Ja sorry mijn leven vind ik af-en-toe super complex. Altijd dat moeilijke gedoe. Ene keer accepteren van mijn kleding en de volgende keer weer niet. Maar ja. Ik zal jullie daar niet mee lastig vallen.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
René
Berichten: 71
Lid geworden op: 14 nov 2014 14:21

Re: engels onderzoek, draag wat je wilt dag

Bericht door René »

Deel je frustratie en ervaring liever op dat andere forum.
Plaats reactie