Joe boekt vooruitgang

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Joe boekt vooruitgang

Bericht door WesleyN »

Heb je volgens mij ook steeds minder nodig. Vooral binnen de EU. Ik kan gewoon tickets vanuit België kopen met mijn bankrekening. Het wordt steeds makkelijker wat dat betreft. Wat zijn die ICT'ers goed bezig.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Joe boekt vooruitgang

Bericht door Jos »

het project loopt goed tot nu toe. Hij zit op ruim 82% van het benodigde bedrag, met nog bijna 2 weken te gaan

https://www.kickstarter.com/projects/sk ... f=category
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Joe boekt vooruitgang

Bericht door jan »

Nou, ik knijp 'm wel hoor!
Sinds 3-8 zijn er maar 3 pledges binnengekomen voor $ 220 en dat is veel te weinig.
Laten we hopen dat Joe het red.

Aan de andere kant zijn er op de wereld tal van rampen om ons druk over te maken en dat is veel belangrijker.

Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gebruikersavatar
beachlion
Berichten: 609
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:44
Locatie: Allentown, PA, USA

Re: Joe boekt vooruitgang

Bericht door beachlion »

Ik heb er nog eens goed over nagedacht en ik ben tot de conclusie gekomen dat dit initiatief meer ondersteuning verdiend. Naast er wat meer ruchtbaarheid aan gegeven te hebben heb ik ook een optie voor een rok ingediend. Op dit moment is er met 7 dagen te gaan nog geen $250 nodig. Dat de sluitingsdatum precies op m'n verjaardag valt heeft ook een beetje meegespeeld. :D
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Joe boekt vooruitgang

Bericht door jan »

Het verstand komt met de jaren, zeggen ze.

Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Joe boekt vooruitgang

Bericht door jan »

Het is gelukt!!! $ 11,602!!!!!

Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Joe boekt vooruitgang

Bericht door jan »

Heel goed nieuws:
Voor de tweede kleur, beige, heeft de fabriek de prijs een heel eind omlaag gedaan, puur uit sympathie voor het project en de ideeën erachter.

De stand is nu 13602 en het doel is nu nog slechts 14000! Dus wie een beige rok wil, go for it!

http://www.skirtcraft.com
beige rok.jpg
Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
René
Berichten: 71
Lid geworden op: 14 nov 2014 14:21

Re: Joe boekt vooruitgang

Bericht door René »

Hé Jan. Jij hebt zeker aandelen? :)
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Joe boekt vooruitgang

Bericht door jan »

Nee hoor, ik beleg alleen op brood: hoofdzakelijk pindakaas.
Ik neem mijn petje (heb ik niet) af voor iemand als Joe die enorm veel werk heeft verzet om een stoere rok op de markt te zetten.
Het is maar de vraag of hij er winst op maakt. Het doel is trouwens vandaag bereikt d w z er is meer dan 14000 dollar opgehaald.
Ik las zojuist in de laatste nieuws update dat er mensen zijn die er drie besteld hebben én er is ook een bestelling uit Hongkong binnengekomen.

Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gebruikersavatar
beachlion
Berichten: 609
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:44
Locatie: Allentown, PA, USA

Re: Joe boekt vooruitgang

Bericht door beachlion »

Evenals Jan vond ik zwart wat aan de sombere kant maar niet onoverkomelijk. Toen de khaki-kleur mogelijk werd heb ik m'n bestelling gelijk aangepast. En in het begin van de week werd de rok netjes afgeleverd. De hele communicatie via email vond ik klasse, dat heb ik bij grote bedrijven wel flink anders gezien.
De rok is van een sterke denim-stof die wel tegen een stootje kan. Gezien de kleur promoveer ik de rok tot werkrok want een beetje Nederlandse timmerman heeft een khaki-kleurige overall of stofjas aan. De rok valt goed en heeft door de A-lijn voldoende ruimte om met gemak trappen op te lopen. In de taille zit het een ietsje aan de ruime kant maar normaliter val ik net tussen twee maten in. Maar met een riem zit het goed. Ik vind de rok net iets te lang maar ik denk dat het een kwestie van wennen is.
Vandaag heb ik de rok in de praktijk kunnen testen.
P1010207q.jpg
Plaats reactie