Naar de Garage

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Jan/Jannette
Berichten: 67
Lid geworden op: 24 jun 2008 15:04

Naar de Garage

Bericht door Jan/Jannette »

Vandaag moest mijn wagen voor een APK beurt naar de garage op zich niet zoveel aan was het niet dat ik ben gegaan in rok en dat in een industrie gebiedt waar enkel mannen zijn en een enkele vrouw en met het open baar vervoer terug naar huis.
Bij het uitstappen was het al meteen prijs een andere chauffeur zag mij in rok uit stappen en vroeg of ik van schotse afkomst was ik zij nee gewoon hollander, hij verder maar je draag een rok ja zij ik dat vind ik prettig draag al heel lang rokken. Verder is hij er niet op ingegaan en hebben we het over de bedrijfs wagens gehad. Toen de garage eindelijk open geen , ik was vroeg van wege de file, groette hij mij nog en zijn we onze weg gegaan. Na de sleutels afgegeven te hebben naar de bus gelopen moest een half uur wachten bij de halte met veel verkeer in de bus zat niemand jammer maar toen ik overgeatap was zat hij bom vol met jeugd het viel mij op dat ik geen commentaar van hen af kwam. Ik moet wel zeggen dat ik in een grote stad woon.
Vindt steeds meer vrijheid in het dragen van rokken en ik ga lekker met de ingeslagen weg door.
khh
Berichten: 34
Lid geworden op: 13 jan 2008 00:14

Re: Naar de Garage

Bericht door khh »

dikke proficiat !!
Plaats reactie