Spaanse mannenmode 2018

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Spaanse mannenmode 2018

Bericht door Jos »

ik kwam op het Duitse forum onderstaande links tegen.

Ik vraag me af, waar wij ons druk om maken als we een rok aan hebben :o

https://www.youtube.com/watch?v=d7CQYL4 ... e=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=OZIRARTHz5g

https://www.youtube.com/watch?v=rWY1ZxJ_m_0

https://www.youtube.com/watch?v=VSnYCZ5WUuA
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Spaanse mannenmode 2018

Bericht door WesleyN »

De stof is wel erg mooi. Maar ik denk dat ik iets behoudener ben. Ik had overigens alleen de eerste video gezien. De rest komt later.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Spaanse mannenmode 2018

Bericht door WesleyN »

Die andere vond ik een stuk minder interessant. Maar ik houd het toch echt bij mijn eigen "mode".
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Remko
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 jul 2017 07:51

Re: Spaanse mannenmode 2018

Bericht door Remko »

Het is bij dit soort shows altijd zo overtrokken vind ik. Bij mannen kan de rok gewoon goed tot super staan mits ze de juiste combinatie hebben, maar helaas word het hiermee zo teniet gedaan en dat vind ik jammer.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Spaanse mannenmode 2018

Bericht door Jos »

ik vind het mooie aan deze shows, dat er gewoon grenzen overschreden worden.
Natuurlijk is het allemaal overtrokken en zal het niet in de winkels komen te hangen.
zij geven hiermee wel duidelijk aan, dat er geen grenzen hoeven te zijn tussen de kleding voor de kleding van man of vrouw
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Spaanse mannenmode 2018

Bericht door WesleyN »

Helemaal mee eens. Ik overschrijdt ze dagelijks. Ik draag tegenwoordig alleen nog naar een mix van dames en herenkleding. Gewoon door elkaar. Ik hou nog wel een beetje rekening met wie ik ben en waar ik naartoe ga en voor welke situatie. Maar die nog zit er tegenwoordig altijd in.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
wimjansma
Berichten: 225
Lid geworden op: 14 mei 2013 23:22

Re: Spaanse mannenmode 2018

Bericht door wimjansma »

Die Spaanse shows zijn wel spannend, maar veelal ondraagbaar.
Ik heb ook maar meteen naar de lente/zomershows 2018 van Armani en Versace gekeken. Maar die zijn hiertegenover weer veel te braafjes.
Nee, de modewereld zal ook dit jaar niet veel aan mij verdienen !
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Spaanse mannenmode 2018

Bericht door WesleyN »

De modeshows zijn meer voor waar het naartoe gaat. Of de richting die ze op willen gaan. Maar in de winkels komen de veel toegankelijker kleding te liggen. En dat vind ik inderdaad veel te braaf.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
beachlion
Berichten: 609
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:44
Locatie: Allentown, PA, USA

Re: Spaanse mannenmode 2018

Bericht door beachlion »

Het is toch wel handig als je je eigen mode-ontwerper bent. ;)
Ik maak simpele en basic rokken en een enkele jurk. Ik heb geen behoefte om een minder mannelijk lijn te volgen. Primair verwissel ik de shorts voor rokken en daar kan ik goed mee leven. Dat is hopelijk terug te vinden in wat ik maak.
Als het weer mee zou werken was ik ook meer in rok buiten. Met 8C (gevoelstemperatuur 5C) en regen onderweg is er nog niet ideaal.

Ik zie de modeshows als een middel om de ontwerper(ster) publiciteit te geven en om als aanknopingspunt te dienen voor de draagbare ontwerpen voor de trendsetters. Die ontwerpen kom je dan weer tegen op de rode lopers bij film- en TV-gala's. En een slap aftreksel van die modellen kom je dan vervolgens tegen in de kledingzaken.

Zoals al eerder door mij verwoord, niemand bepaalt wat ik draag. Ik vind het al erg genoeg dat m'n keuze in kledingzaken beperkt wordt tot datgene wat "loopt."
Gebruikersavatar
wimjansma
Berichten: 225
Lid geworden op: 14 mei 2013 23:22

Re: Spaanse mannenmode 2018

Bericht door wimjansma »

Mijn beste Lion,

Dat is nou net wat jou zo sterk maakt. Jij gaat jouw eigen weg. Trekt je niks aan van de modewereld. Jij maakt jouw eigen skirt.

Je bent een unica, houwen zo, beache !
Plaats reactie