Mijn mini spijkerrokken

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door WesleyN »

Ik kan eigenlijk alleen maar rock- pop- en dancefestivals. In Rotterdam heb je de Dag van de Klassiek muziek. Misschien is North Sea Jazz Festival iets voor je.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Sikko
Berichten: 33
Lid geworden op: 26 feb 2017 10:19

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door Sikko »

1
Laatst gewijzigd door Sikko op 10 okt 2018 23:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Sikko
Berichten: 33
Lid geworden op: 26 feb 2017 10:19

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door Sikko »

1
Laatst gewijzigd door Sikko op 10 okt 2018 23:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Remko
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 jul 2017 07:51

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door Remko »

Die zijn echt wel super kort hoor. ;)
Sikko
Berichten: 33
Lid geworden op: 26 feb 2017 10:19

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door Sikko »

1
Laatst gewijzigd door Sikko op 10 okt 2018 23:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Redhawkje
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 okt 2017 13:52
Locatie: Woubrugge, ZH, NL

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door Redhawkje »

Lekker kort, maar staat je goed. ;)
Marica
Sikko
Berichten: 33
Lid geworden op: 26 feb 2017 10:19

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door Sikko »

Mijn laatste aanwinst is een spijkerrokje met een lengte van 26cm. Superkort, maar ik ben er al een beetje aan gewend. Ik heb mijn wandeling door het bos er al op zitten en vandaag ben ik zelfs vanaf het strand naar de parkeerplaats gelopen in dit rokje waarbij ik veel mensen passeerde. Overigens heb ik geen reactie gehad.
20190418_170250.jpg
20190418_170237a.jpg
DiKo
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 aug 2017 08:10

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door DiKo »

Het is al meer dan 2 jaar geleden dat iemand iets heeft geschreven of heeft laten zien in deze thread.
Sikko vraagt elders aan ons wie weet waar je een kort uitlopend rokje kunt kopen; ik zou het niet weten.
Vandaag heb ik op mijn vakantieadres een rokje aan dat in deze thread thuishoort: "mini spijkerrok". Met blote benen heerlijk van 't rokje en de zon genieten.
Hier trek ik deze lengte wel aan, en thuis in de beschutte omgeving van de tuin ook, maar ik vind het te kort om het op straat aan te trekken. 'k Ben wel al in de 70 en dus daar bewust geen aandacht trekken. :lol:
Lekker kort
Lekker kort
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door Rik »

Ik koop zowat al mijn rokken in de kringloopwinkels, aan €5 per stuk. De lengte variëren tussen super kort... 26-27 cm tot vrij lang 60-70 cm. Mijn voorkeur voor alledaags gebruik en in de openbaarheid is 45-55cm. Korter loop ik mee in de tuin en tot aan de voordeur. Langer is voor de herfst.
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door Rik »

DiKo schreef: 19 mei 2022 07:33 Sikko vraagt elders aan ons wie weet waar je een kort uitlopend rokje kunt kopen; ik zou het niet weten.
Ik koop zowat al mijn rokken in de kringloopwinkels, aan €5 per stuk. De lengte variëren tussen super kort... 26-27 cm tot vrij lang 60-70 cm. Mijn voorkeur voor alledaags gebruik en in de openbaarheid is 45-55cm. Korter loop ik mee in de tuin en tot aan de voordeur. Langer is voor de herfst. Op de foto zie ik dat je ook een bh draagt... doe je dat ook in de openbaarheid of enkel thuis? Ik draag zowel bh's als body's maar enkel als het niet duidelijk te zien is onder de kledij. Trouwens... ben ook bijna 70 hoor ;)
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Plaats reactie