Lidl folder

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Lidl folder

Bericht door Jos »

de Lidl is, bewust of onbewust, goed bezig.
In deze folder staat diverse kleding in de aanbieding.
Op de linkerpagina staat heel groot MODE VOOR HEM & HAAR.
er onder staan de jurken en bh's en hipsters. Zonder vermelding dat dit dameskleding is

op de rechterpagina staan de kledingaanbiedingen voor de heren en dit staat ook specifiek onderin vermeld.

Dus heren voel je vrij om de kleding van de linkerpagina uit te kiezen, want het is voor hem en haar :lol: :lol: :lol:
linker pagina
linker pagina
rechter pagina
rechter pagina
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Lidl folder

Bericht door RokkenRob »

Dan moet ik even in de oud papier doos snuffelen naar deze folder, want deze is mij ontgaan.
Heb wel het dikkere boekje gezien, maar dat was i.v.m heropening van het filiaal in Buitenpost vandaag.

Rob

P.s. Online kan natuurlijk ook, hier gluren.
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
wimjansma
Berichten: 225
Lid geworden op: 14 mei 2013 23:22

Re: Lidl folder

Bericht door wimjansma »

Jos schreef: 06 sep 2018 16:58
Dus heren voel je vrij om de kleding van de linkerpagina uit te kiezen, want het is voor hem en haar :lol: :lol: :lol:

Lidl folder 2.jpg
Lidl folder 1.jpg
[/quote

Mijn beste Rob.
Goed van jou om ons hierop te attenderen.
Als iemand mij vraagt waarom ik in het vrouwenvak kleding zoek zeg ik altijd: ik ben niet zo eenzijdig.
Kijk dus altijd verder dan je neus lang is: naar die heerlijke rokjes.Die tegen je benen fladderen...., afijn, jullieweten het: ik kan zo nog uren doorgaan
Wim.!
Gebruikersavatar
beachlion
Berichten: 609
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:44
Locatie: Allentown, PA, USA

Re: Lidl folder

Bericht door beachlion »

Niet om eigenwijs te zijn maar als je zo gek bent op het fladderen van rokken tegen je benen zou ik voor langere in plaats van kortere rokken kiezen. ;) Langere rokken hebben meer stof dat kan fladderen en bovendien heeft de wind meer invloed op een groter oppervlak.

Maar als ik met kortere rokken dan gewoonlijk onderweg ben van de parkeerplaats naar het strand dan speelt ook het element van spanning mee. Daarnaast voel je dat meer been blootgesteld is aan de elementen. Ook dat heeft een lichtelijk sensuele lading.
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Lidl folder

Bericht door RokkenRob »

@ Wim Jansma,

Helaas moet ik je erop wijzen dat de door jouw ge-quote tekst niet van mij afkomstig is, maar van Jos.
En daar heb ik weer op gereageerd. ;)

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Plaats reactie