Men is nog niet erg gewend ...

Algemene ervaringen met het rok dragen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
beachlion
Berichten: 609
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:44
Locatie: Allentown, PA, USA

Men is nog niet erg gewend ...

Bericht door beachlion »

Een paar dagen terug liep ik naar het winkelcentrum in mijn buurt. Het was wat fris zodat ik kniesokken had aangetrokken. Verder een denim rok even boven de knie. Halverwege moet ik een drukke weg oversteken maar gelukkig is er een verkeerslicht op die kruising. Het verkeer op de drukke weg stond voor rood te wachten maar omdat "mijn" richting halverwege de groenfase was leek het me raadzaam te wachten tot het volgende groen.
Een pick-up stond als eerste te wachten op groen. De twee inzittende op de voorste zitplaatsen hadden meer aandacht voor mij dan voor de rest van de wereld. Toen hun licht op groen sprong staarden ze nog steeds. 5 Seconden later brak er echter een claxonconcert los en reed de pick-up met gierende banden geschrokken weg. Ik voel me al zo gehard in het rokdragen dat die staarders me totaal niet stoorden. Inwendig moest ik wel lachen.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Men is nog niet erg gewend ...

Bericht door Jos »

Dit soort reacties blijven altijd leuk om te horen.

Gisteren ben ik met een vriend gaan wandelen in en rond een naburig dorp. We hadden de auto naast de kerk geparkeerd en liepen dwars door het winkelcentrum(pje). Vanuit een eetgelegenheid werden we uitgebreid bekeken volgens mijn vriend, waarop ik antwoordde, dat dat vrij normaal kon zijn in zo'n saai dorp. Hij vertelde echter dat ze speciaal naar ons keken. Het zal dus wel te maken hebben met de rok die ik droeg, maar daar sta ik al lang niet meer bij stil :D
een fervent rokdrager
Plaats reactie