Bijeenkomst 2019

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok

welke zaterdagen komen jou het beste uit voor een bijeenkomst

Peiling eindigde op 24 mei 2019 18:53

1 juni
1
14%
8 juni
1
14%
15 juni
1
14%
22 juni
3
43%
29 juni
1
14%
 
Totaal aantal stemmen: 7

Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Bijeenkomst 2019

Bericht door Jos »

beste mensen. ik proef een duidelijke behoefte bij een aantal mensen om met een groep(je) op pad te kunnen gaan.
mijn idee is om ergens op een zaterdag in juni in Hasselt (België) bijeen te komen en daar een leuke wandeling door het centrum te maken.

mochten er veel aanmeldingen uit het noorden komen, is het misschien slim om een andere locatie te kiezen.

Normaal gesproken beginnen dit soort bijeenkomsten om 13 uur en duren zolang als de mensen willen blijven.
Gedurende de middag zullen we wel hier of daar een terrasje pikken.

Partners, vrienden en/of vriendinnen zijn natuurlijk van harte welkom.

Ik start hier meteen een pol om te kijken hoeveel mensen interesse hebben. Hiervoor krijgen jullie ruim 10 dagen de tijd om data te selecteren. Aan de hand van deze aantallen zal ik proberen datum uit te kiezen, dat zoveel mogelijk mensen aanwezig kunnen zijn. Je mag alle zaterdagen selecteren.

De pol is alleen voor rokdragende mannen. in de commentaren kan dan vermeld worden of je alleen, danwel met partner, vriend en/of vriendin komt.

Ik zal alles in deze bijdrage bijhouden, zodat jullie met enige regelmaat de laatste stand van zaken in een oogopslag kunnen zien.

Op het Duitse forum kreeg ik al de vraag of ik dit jaar nog wat ging organiseren en zal daar de link naar hier plaatsen en de info daar ook vermelden.


aantal deelnemers tot nu toe:
1 Jos
2 Musa ?
3 ?
4 ?

Bijgewerkt: 20 mei
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Bijeenkomst 2019

Bericht door RokkenRob »

Jos schreef: 14 mei 2019 18:53 mochten er veel aanmeldingen uit het noorden komen, is het misschien slim om een andere locatie te kiezen.
Zeer fijn en correct dat je ook aan het noorden denkt, maar daar zal ik zeer waarschijnlijk de enige zijn. ;) :oops:
Een ritje naar Hasselt (B) is mij iets te ver weg om dit alles op één dag te kunnen realiseren.
Snelste route is 3½ uur rijden, echter ik heb maar een klein autootje en ga niet harder dan 100km/uur, dus mag ik er gauw een half uur (of meer) bij rekenen.

Ik hoop dat je vanuit Nl en B een groot aantal deelnemers weet te mobiliseren.
Met de Oosterburen is dat geen probleem, maar daar hebben ze meerdere ontmoetingen per jaar.

Rob

P.s. Ik heb het ook even vermeld op het Herenpantyforum.
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Bijeenkomst 2019

Bericht door Jos »

Hallo Rob,

fijn dat jij het ook het dat andere forum hebt geplaatst; alle reacties zijn welkom. Daarnaast begrijp ik jouw probleem vanuit het "hoge noorden", daar hebben we het vorig jaar ook al over gehad; een van mijn opties was toen Zwolle.

Ik ben onlangs in de buurt van Assen geweest om een kennis te helpen, die spulletjes naar het zuiden wilde vervoeren en had een grote aanhanger bij me.. Met een max snelheid van 90 km/uur was het enkele reis 4,5 uur.

en voor alle andere lezers:
er is veel interesse voor deze bijeenkomst; er zijn tot nu toe ruim 100 mensen geweest, die dit item bekeken hebben. Hoe fijn zou het al zijn als slechts 10% van deze mensen zich zou aanmelden en daadwerkelijk zouden komen. ik kan dan alleen zeggen: mensen treedt uit de anonimiteit en kom in rok naar deze geweldige Belgische locatie, vermoedelijk ver van je eigen woonplaats. Durf je het niet in rok, geen probleem, kom in broek, maar wees wel zo slim de rok mee te nemen :D
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Bijeenkomst 2019

Bericht door RokkenRob »

Jos schreef: 18 mei 2019 01:25 1. Fijn dat jij het ook het dat andere forum hebt geplaatst; alle reacties zijn welkom.
2. Daarnaast begrijp ik jouw probleem vanuit het "hoge noorden", daar hebben we het vorig jaar ook al over gehad; een van mijn opties was toen Zwolle.
1. Op het andere forum is de topic inmiddels 77 keer bekeken, maar verder geen enkele reactie.
2. Daarom heb ik toen aangegeven om te kijken waar de meeste aanmeldingen vandaan komen en dan een locatie te zoeken en als het voor mij te bereizen zou zijn, dat ik dan ook kwam.

Maar ik denk dat je deze bijeenkomst wel kunt afschrijven, daar het allemaal zeer kort dag is.
Misschien de datum veranderen naar de twee laatste weekenden van augustus en de eerste twee van september???
Daar je vanuit Duitsland ook weinig reactie krijgt.
Maar dan zullen we wel weer vast lopen in de (school) vakanties en kom je al gauw in oktober uit.

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Bijeenkomst 2019

Bericht door musa »

Voor mij is Hasselt te doen ,2h 50 met de trein,dit zou in principe lukken.
De zaterdagen blijven hetzelfde ,ik zal dan wel zien als ik kan of niet.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Bijeenkomst 2019

Bericht door Jos »

ik zie dat er nog twee mensen op 22 juni hebben gestemd, maar kan zo niet zien wie dat zijn.

Ik kan me voorstellen, dat je het niet op het forum wilt zetten. Je kunt me altijd een privébericht (PB) sturen.

Intussen hoop ik op een groter aantal deelnemers, want hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Bijeenkomst 2019

Bericht door Jos »

helaas slechts 3 aanmeldingen, waarvan ik er zelf een ben.
Dus naast Musa, waarvan het onzeker is, zoals hij schreef, nog een persoon, die zich verder niet gemeld heeft.

Het lijkt mij dan ook zinvoller om het te schuiven naar september of zelfs oktober.
Hierover zal ik dan later een nieuwe poll starten.
Hopende dat dan meer mensen zich aanmelden. Zelf ga ik in die periode ook nog een keer op vakantie, maar dat is meestal een last minute beslissing.

ik zal deze bijdrage nog niet sluiten, dan geef ik jullie de gelegenheid om nu al opmerkingen te plaatsen over een nieuwe datum en mogelijk ook een andere locatie, indien gewenst.
Dus mensen schroom niet en laat van je horen.
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Bijeenkomst 2019

Bericht door RokkenRob »

Ook op Herenpantyforum het bericht geplaatst.

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
beachlion
Berichten: 609
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:44
Locatie: Allentown, PA, USA

Re: Bijeenkomst 2019

Bericht door beachlion »

Ik ben wel geen partij in deze maar ik hoop dat ik een opmerking mag plaatsen.

In de wiskunde is een vergelijking moeilijker op te lossen naar mate er meer variabelen zijn. Het lijkt me in het geval van het organiseren van een bijeenkomst ook zo te werken. Hoe meer mensen je bij elkaar wilt hebben des te meer moeten er concessies worden gedaan.

Misschien is het eenvoudiger om te proberen twee of drie mensen bij elkaar te krijgen die relatief dicht bij elkaar in de buurt wonen. Als het klikt tussen de deelnemers is het makkelijker om weer eens af te spreken en er misschien iemand er bij te krijgen. Om het rok dragen door mannen onder de aandacht van het publiek te krijgen is twee of drie man genoeg. Het komt dan natuurlijker over. Als je met een groep van misschien zo'n 10 man door de stad loopt denkt men waarschijnlijk eerder aan mannen uit een sekte. Dat lijkt me niet het juiste signaal.
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Bijeenkomst 2019

Bericht door musa »

beachlion schreef: 28 mei 2019 00:18 Ik ben wel geen partij in deze maar ik hoop dat ik een opmerking mag plaatsen.

In de wiskunde is een vergelijking moeilijker op te lossen naar mate er meer variabelen zijn. Het lijkt me in het geval van het organiseren van een bijeenkomst ook zo te werken. Hoe meer mensen je bij elkaar wilt hebben des te meer moeten er concessies worden gedaan.

Misschien is het eenvoudiger om te proberen twee of drie mensen bij elkaar te krijgen die relatief dicht bij elkaar in de buurt wonen. Als het klikt tussen de deelnemers is het makkelijker om weer eens af te spreken en er misschien iemand er bij te krijgen. Om het rok dragen door mannen onder de aandacht van het publiek te krijgen is twee of drie man genoeg. Het komt dan natuurlijker over. Als je met een groep van misschien zo'n 10 man door de stad loopt denkt men waarschijnlijk eerder aan mannen uit een sekte. Dat lijkt me niet het juiste signaal.
Volledig mee eens.
Gesloten