Avatar

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
DiKo
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 aug 2017 08:10

Avatar

Bericht door DiKo »

Gisteren heb ik een nieuwe avitar geplaatst, maar bij naderinzien heb ik hem vandaag toch maar weer gewijzigd.
Hoewel ik de foto gisteren had geblurt (deel onzichtbaar maken d.m.v. blokjes) kon ik mezelf toch nog te goed herkennen. :mrgreen:
Eerst nog maar eens verder oefenen, dan zie ik wel weer.
Gebruikersavatar
beachlion
Berichten: 609
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:44
Locatie: Allentown, PA, USA

Re: Avatar

Bericht door beachlion »

Het forum gaat over rokken en niet over gezichten dus voel je niet bezwaard. Een foto van een volledig lichaam is hoogstens bruikbaar om de onderlinge proporties te zien.
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Avatar

Bericht door Rik »

Van mij zal ook niemand een foto te zien krijgen met herkenbaar gezicht hoor.
Niemand van mijn vrienden weet tot nu toe dat ik rokken draag en voorlopig wil ik dat ook zo houden.
Ik heb hier wel al een bekende voorbij zien komen maar ook hij weet niet wie ik ben.
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
wimjansma
Berichten: 225
Lid geworden op: 14 mei 2013 23:22

Re: Avatar

Bericht door wimjansma »

Mijn beste Diko,
Er is altijd wel wat mis aan een avatar.
En altijd denk je, dat sommige mensen (de buren, kennissen, familie, enz) jou zullen herkennen. Nee hoor. Niemand komt op het idee, dat jij die man in dat rokje bent.
Waarom zouden ze dat ?
Maar intussen loop jij rond in dat heerlijke rokje. Niets klemt, niets schuurt, vrijheid, blijheid. Niemand mag ons mannen dat rokje van ons afnemen.
Wim
Plaats reactie