Socks 'nmore

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Socks 'nmore

Bericht door RokkenRob »

Afgelopen zaterdag, 21 september 2019, zijn Petra en ik naar Socks 'nmore in Tilburg geweest om mijn bestelling op te halen. Heb daar al vaker besteld en telefonisch contact gehad met Angelique, maar het fysieke contact ontbrak nog. Bij het plaatsen van mijn bestelling gelijk de belofte gedaan om het te komen ophalen. Dit is nog zo'n lekker ouderwets winkeltje, waar je je gelijk op je gemak voelt en men nog tijd voor de klant heeft. Tsja, als je er dan toch bent, dan kun je ook wel een paar foto's nemen. Dat werden er uiteindelijk 33 foto's. Als je hier in de buurt woont of bent, dan is dit een winkeltje, die je zeer zeker bezoeken moet. En als je braaf bent krijg je misschien ook nog wel een bakkie leut. :wink: :mrgreen:

Website en de Facebook pagina.

Rob

EDIT: Hier hoort uiteraard een paar foto's bij.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
Frank
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mei 2019 13:38
Locatie: Noord-Holland

Re: Socks 'nmore

Bericht door Frank »

Mooie foto's. Ik zie hier en daar wat panty's die ik zelf ook in de kast heb liggen. Het is echt een eyecatcher dat ze veel "beenmodellen" hebben staan. Bij mij in de buurt is ook zo'n winkeltje, alleen wat kleiner en waar ze ook sokken en ondergoed verkopen. Ik verbaas me nog altijd dat zulke winkeltjes kunnen blijven bestaan, want dit is een echte niche.
Het leven is te kort voor saaie kleding.
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Socks 'nmore

Bericht door RokkenRob »

Frank,

Deze winkel is echt een bezoek waard.
Als je een passende panty voor onder je outfit zoekt, dan neem je gewoon je outfit mee en er wordt een passende panty bij gevonden.

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Socks 'nmore

Bericht door Rik »

RokkenRob schreef: 12 okt 2019 11:11 Frank,

Deze winkel is echt een bezoek waard.
Als je een passende panty voor onder je outfit zoekt, dan neem je gewoon je outfit mee en er wordt een passende panty bij gevonden.

Rob
Panty's is voor mij echt een stap te ver en blijkbaar ook voor mijn omgeving.
Bij de twee dagelijkse wandelingen met de hond en de boodschappen kreeg ik nog maar 2 keer een negatieve opmerking.
Beide keren was dat wanneer ik - het was een frisse dag - een legging onde de rok aan had.
Met blote benen geen reactie maar met die legging was de reactie:
"een rok tot daar aan toe maar laat dan ook je benen zien en doe daar geen stomme kousen onder" :o
Het rare is... vorige winters had ik tijdens de wandelingen een zwarte warme fleece legging aan, zonder rok erboven :o
Daar kreeg ik nooit opmerkingen over en nu er een rok boven is komt er wel reactie.
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
beachlion
Berichten: 609
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:44
Locatie: Allentown, PA, USA

Re: Socks 'nmore

Bericht door beachlion »

Trek je niets van die opmerkingen aan. Laat de andere partij maar kou lijden.

Ik zelf heb een zekere weerstand te overwinnen als het op panties of leggings aankomt. Ik draag rokken vanwege de bewegingsvrijheid en bij panties/leggings voel ik me toch wat belemmerd in m'n beweging door de druk van de stof op m'n huid. Ik draag liever kniekousen. Dan blijft alleen de knie zelf onbedekt en dat is wel uit te houden.
Plaats reactie