Belediging voor een man in een rok

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
Don-I
Berichten: 13
Lid geworden op: 21 mei 2016 17:25
Locatie: Bad Nieuweschans

Belediging voor een man in een rok

Bericht door Don-I »

Mijn god wat the fuck waren de termen die bij mij in mijn hoofd de revue passeerde toen ik naar de Jensen show keek. via een tip van Robert's trouwe kijker kwam hij met de foto's van man's fashion Bij het eerste foto had ik zo iets van Marilyn manson is knapper. De 3de foto een. Nou ja. een kantoor damen met een volle baart en een heren kapsel
Die een rok aan had waarvan ik dacht van mevrouw wurst. Het ziet er Ahum, netje's uit. Wat een afgang.
Dit is in mijn optiek een vernedering en een belediging voor een man.
Na het zien van deze onsmakelijke vertoning kan ik me wel ergens voorstellen waarom de meeste mannen voor de broek kiezen.
Dit met wetenschap dat een rok een man juist heel mooi en netjes kan staan.
Maar met dit ontwerp (wat is ontwerp) ben je ook behoorlijk in de war. Klik en zie hier maar dan van af 18 min 8 sec
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... e=emb_logo

Het enige conclusie die ik kan trekken is. Dit is een belediging voor de man en vooral voor de rok dragende mannen.
johannesw
Berichten: 44
Lid geworden op: 16 nov 2019 14:20

Re: Belediging voor een man in een rok

Bericht door johannesw »

Wat een aanfluiting zeg :o
Gebruikersavatar
beachlion
Berichten: 609
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:44
Locatie: Allentown, PA, USA

Re: Belediging voor een man in een rok

Bericht door beachlion »

Ik heb even moeten graven maar ik ben er wel uitgekomen. Ik had aflevering 71 moeten hebben.

Die Jensen is nog steeds die misselijkmakende rechtse blaaskaak die ik me nog van m'n periode in Nederland herinner. Hij is een waardige vertegenwoordiger van het gedachtegoed van Trump. Tot en met het erbij slepen van Obama waarvan de verbinding me totaal ontgaat. Z'n interview met Baudet geeft in ieder geval Jensens standpunt goed weer: de vrouw moet weer achter het aanrecht, opzitten en pootjes geven, kinderen baren en vooral niet zeuren.

De getoonde beelden in die uitzending zijn ook niet mijn smaak maar dat is normaal op de catwalk. Maar hetzelfde geldt ook als de vrouwen er paraderen. Ik ben zo vrij me weinig van z'n gebral aan te trekken en ik hoop dat het niet teveel afbreuk heeft gedaan aan de acceptatie van de man in rok.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Belediging voor een man in een rok

Bericht door WesleyN »

Het enige wat je kan doen, is om zo goed mogelijk voor de dag komen in rok. Maar ik kan hier niks mee. Ik heb wel eens eerder van dit soort onnozele vertoningen gezien. Dus ik ga ook niet kijken naar het YouTube filmpje.

Ik weet hoe mensen op mij reageren. Is ook niet altijd even positief. Maar over het algemeen zijn mensen dat wel (positief), als ze reageren. Maar het merendeel is precies 1 seconde geïnteresseerd en gaat dan weer verder.

Volgens mij zie ik de laatste tijd steeds meer transvrouwen in het openbaar vervoer. Ik heb daar wel respect voor. En misschien let ik daar meer op, dan andere mensen. Want de meeste mensen houden zich daar helemaal niet mee bezig. Ik omarm alle minderheden, die twee zo sterk moeten zijn om zichzelf te kunnen zijn. Dat noem ik helden.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Remko
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 jul 2017 07:51

Re: Belediging voor een man in een rok

Bericht door Remko »

Volledig mee eens wesleyN.
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Belediging voor een man in een rok

Bericht door musa »

Ik wil niemand beledigen maar het is gewoon mijn eigen mening en met alle respect voor de mannen die getoond werden op de foto,maar ik vind persoonlijk dat ze niet bijdragen aan het beeld van een gewone man in rok,maar eerder freaky uit de hoek komen,zelf zou ik mijn vrouw niet graag zo zien rondlopen,maar aan de andere kant ieder zijn vrijheid en blijheid :).
Gebruikersavatar
Redhawkje
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 okt 2017 13:52
Locatie: Woubrugge, ZH, NL

Re: Belediging voor een man in een rok

Bericht door Redhawkje »

Jensen moet je vooral negeren. Dat is alles wat ik er over kwijt wil, anders verlaag ik mij tot zijn niveau.
Marica
Plaats reactie