leuke webshop voor beenmode

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
Plaats reactie
Viqueen
Berichten: 859
Lid geworden op: 24 dec 2008 20:52

leuke webshop voor beenmode

Bericht door Viqueen »

mrcsk
Berichten: 386
Lid geworden op: 30 okt 2010 17:20
Locatie: oost-vlaanderen,Lebbeke

Re: leuke webshop voor beenmode

Bericht door mrcsk »

Ja zeker.Prachtig
en de prijs valt goed mee ook
maar' loopt zeer graag in rok(je) dan in lange broek'
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: leuke webshop voor beenmode

Bericht door RokkenRob »

Op tweede kerstdag een kortingcode voor 20% ontvangen en die alleen die dag te gebruiken was. Daar ik hold-ups ook wel fijn dragen vind, vooral onder lange rokken, een bestelling gedaan van een paar verschillende hold-up's. Daar ik met de korting niet meer aan de €50,= kwam, moest ik €2.95 aan verzendkosten betalen. Echter mijn mond viel open van verbazing toen mijn bestelling binnen kwam.

Ik kreeg eerst al een mail dat mijn bestelling in 2 "pakketjes" kwamen. Het eerste pakketje was een brievenbus doosje met 4 paar hold-up's en het tweede pakje was een plastic zakje waarin het 1 paar zat. Op zich niks mis mee zou je zeggen, echter wat had men bij Soshin gedaan, ze hadden de hold-up's UIT de verpakking gehaald met alleen het inlegkartonnetje verstuurd.

Nou heb ik daar maar een paar keer besteld, maar dit was wel de laatste keer, bestel wel gewoon weer bij Socks 'nmore en Beenmode

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: leuke webshop voor beenmode

Bericht door WesleyN »

Ik heb vandaag nog 4 paar pantykousen gekocht bij de Hema. Die draag ik onder een broek. Panty's onder een broek zit niet lekker vind ik.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Plaats reactie