Afsluiting feestweek

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Afsluiting feestweek

Bericht door RokkenRob »

Afgelopen week was er een feestweek op de JP van den Bent stichting, locatie De Westereen (Zwaagwesteinde). Ter afsluiting had men een plaatselijke artiest ingehuurd voor wat entertainment. Het is wel allemaal in het Fries, maar de beelden zeggen genoeg. :wink:

Rob

https://youtu.be/LzYmlGnCCtA
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
Remko
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 jul 2017 07:51

Re: Afsluiting feestweek

Bericht door Remko »

je wandelt in elk geval een aantal keer voorbij ;)
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Afsluiting feestweek

Bericht door WesleyN »

Rob, ben je daar werkzaam? Ziet er gezellig uit.

Wij hebben bij ons in de straat een huis voor verstandelijk gehandicapten. En als de straat gaat bbq'en. Dan doen zij natuurlijk gewoon mee. Zo hoort 't ook.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Afsluiting feestweek

Bericht door RokkenRob »

Erwin,

Nee, ik ben daar niet werkzaam, maar onze dochter woont daar sinds 1 maart dit jaar.
Aan het begin van het filmpje staat een meiske met een groene pullover aan en met een fotocamera om de nek, dat is onze dochter.
Maar er mocht ook extern bezoek bij afwezig zijn, nadat ze vanaf half maart tot ergens halverwege juni in de lockdown hadden gezeten.

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Afsluiting feestweek

Bericht door WesleyN »

Het zag er gezellig uit. Het lijkt me lastig voor zo'n lockdown. Dat er dan zo weinig mensen aanwezig mogen zijn. Mensen hebben liefde nodig en af-en-toe nog een knuffel. Maar voor hun is deze vreemde situatie toch iets ingewikkelds denk ik. Voor ons ook. Want social distancing vind ik vies woord. Ik hou van een dikke knuffel en lichamelijk contact. En dat afstandelijke zal ik nooit aan wennen. Mensen die afstandelijk zijn ook trouwens. Daar heb ik niets mee. :)
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Afsluiting feestweek

Bericht door RokkenRob »

Erwin,

Een heel duidelijk en waar verhaal, waarmee ik het helemaal eens ben.

Het was ook bere gezellig en Gaatze weet er wel een feestje van te maken, maar werd nu toch nog wel wat gehinderd door de Coroana maatregelen.
Voor de bewoners was het een bijzonder nare tijd, mochten niet naar buiten en geen bezoek ontvangen.
Een aantal bewoners zijn weer naar huis gegaan voor deze periode, waaronder ook Sabine (dochter), zij heeft hier ook een weer voor een week of 9 gelogeerd.

Nu maar hopen dat we geen 2e golf gaan krijgen en de zooi weer in de lockdown gaat.
Ik mag graag met een/m'n vrouwtje knuffelen, maar moet eerst weer op jacht. ;) :( :(
Maar die reclame campagne van jouw heeft tot op heden ook nog niets opgeleverd. ;) :lol: :mrgreen: :D :mrgreen: :mrgreen:

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Afsluiting feestweek

Bericht door WesleyN »

Reclamecampagne??? Was ik helemaal vergeten... Ja sorry het was blijkbaar een slecht voorbereid campagne.
;)
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Afsluiting feestweek

Bericht door RokkenRob »

Je kunt ook niet overal aan deken. ;) :mrgreen: :mrgreen:

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Plaats reactie