Leggings

Algemene ervaringen met het rok dragen
Plaats reactie
malpica
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 jul 2018 11:52

Leggings

Bericht door malpica »

Hallo rokdragers
Ik heb voor de liefhebbers een idee, ik zelf vind pantys of nylonkousen best sexy maar ga dan toch te veel de vrouwen kant op. Ik draag voor de winter een legging onder mijn rokje. Voelt heerlijk en ook geen inkijk. Dus voor de gewone man die rokken draagt, en dat doet uit overtuiging. Mijn gevoel van een rok dragen blijft overeind en een heel kort rokje is nu binnen bereik. Hoop dat het iets voor jullie is.
Groetjes Pieter
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Leggings

Bericht door Rik »

malpica schreef: 28 okt 2020 18:34 Hallo rokdragers
Ik heb voor de liefhebbers een idee, ik zelf vind pantys of nylonkousen best sexy maar ga dan toch te veel de vrouwen kant op. Ik draag voor de winter een legging onder mijn rokje. Voelt heerlijk en ook geen inkijk. Dus voor de gewone man die rokken draagt, en dat doet uit overtuiging. Mijn gevoel van een rok dragen blijft overeind en een heel kort rokje is nu binnen bereik. Hoop dat het iets voor jullie is.
Groetjes Pieter
Het is nu sinds juni 2019 (anderhalf jaar bijna) dat ik in rok buitenshuis rondloop, nog heel zelden een jeansbroek draag (binnenshuis al veel langer). De voorbije winter heb ik regelmatig leggings gedragen (100 den) van zodra de temperatuur beneden de 10°C duikt. Tussen de 10°C en 15°C draag ik wel eens een 40 den maar die zijn dan half transparant en dan krijgen mijn benen wel een vrouwelijker uitzicht (ik heb mooi gevormde benen), terwijl ik dat vrouwelijke buitenshuis niet echt zoek om geen fout signaal uit te sturen. Binnenshuis draag ik wel volop nylons onder mijn rokken, zelfs met goedkeuring van de vrouw. ;) Als ik nieuwe panty's moet kopen breng ik er voor haar ook meteen mee :D

Er werd trouwens al heel wat over panty's en leggings gepraat op http://www.rokvoormannen.nl/forum/viewt ... ?f=13&t=14
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Leggings

Bericht door WesleyN »

malpica schreef: 28 okt 2020 18:34 Hallo rokdragers
Ik heb voor de liefhebbers een idee, ik zelf vind pantys of nylonkousen best sexy maar ga dan toch te veel de vrouwen kant op. Ik draag voor de winter een legging onder mijn rokje. Voelt heerlijk en ook geen inkijk. Dus voor de gewone man die rokken draagt, en dat doet uit overtuiging. Mijn gevoel van een rok dragen blijft overeind en een heel kort rokje is nu binnen bereik. Hoop dat het iets voor jullie is.
Groetjes Pieter
Wat mij betreft mag alles uniseks worden. Dan hoeven we niemand meer te beschuldigen of hij te vrouwelijk of zij te mannelijk is. Laat ieder zijn ding doen. Leggings draag al hele tijd. Maar ik draag dat liever onder een jurk of longshirt. Die zijn toch vaker wat korter dan mijn rokken. En als ik een rok aan heb, dan vinden ze mij toch al te vrouwelijk ook al heb ik er een legging eronder aan. En inderdaad ik heb ook geen behoefte aan inkijk, ondanks dat ik van korte rokken houd. Maar dan zijn mijn rokken weer niet te kort. En als ik zit, houd ik mijn benen zoveel mogelijk bij elkaar of plaats er tas voor. Er zijn trucjes zat daarvoor.

Voor mij ligt de grens om geen string of naaldhakken te dragen. En dat ligt voor iedereen weer anders. Een ander houdt het weer op een kilt. En een ander wil weer nepborsten dragen of zelfs een pruik. Dat gaat mij dan weer te ver. Want ik wil mij als een man presenteren. Maar dan op mijn eigen manier.

Ja fijn om een legging aan te hebben. Daar ben ik helemaal met je eens. De stof is dun. Het laat meer de vorm van je benen zien en het draagt heel fijn en toch voelt het niet strak aan.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
malpica
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 jul 2018 11:52

Re: Leggings

Bericht door malpica »

En zo doe ik dus mijn ding, zonder iemand te beschuldigen.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Leggings

Bericht door WesleyN »

malpica schreef: 29 okt 2020 22:30En zo doe ik dus mijn ding, zonder iemand te beschuldigen.
Dat beschuldigen dat was niet persoonlijk bedoeld. Maar we hebben zo snel een oordeel over iemand. Dus wat dat betreft was mijn opmerking echt in het algemeen bedoeld. Ik vind dat over de Echte man of de Echte vrouw. Alsof je dan meerderwaardig ben. Ik zie dat meer als een sjabloon hoe de maatschappij heeft bepaald hoe je als man of vrouw moet gedragen. Dus als je zo probeert te gedragen volgens het sjabloontje, dan ben je ver van echt. Misschien ben je meer iets van een kopietje van de echte man c.q. echte vrouw. Dan heb ik meer respect voor mensen die durven buiten de lijntjes te lopen.

Ik ben iemand die niet zo snel iemand veroordeeld. Ik vind het knap dat mensen echt zichzelf durven te zijn, met of zonder de druk van de maatschappij. Ik observeer meer. Ik hoor wat en ik zie wat. Maar ik zal niet zo snel zeggen dat je iets verkeerd doet, terwijl ik wel een mening heb. En dan alleen, als ik denk daarover iets kan zeggen. Want mijn kennis is, zoals bij ieder mens, beperkt.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Redhawkje
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 okt 2017 13:52
Locatie: Woubrugge, ZH, NL

Re: Leggings

Bericht door Redhawkje »

Ik vind het lekker comfy om een legging aan trekken onder mijn jurk/ rok/ tuniek. Kou lijden is nergens voor nodig.
Marica
Plaats reactie