Vogue Harry Styles

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Vogue Harry Styles

Bericht door rokwens »

Op de frontpagina vind je Harry Styles in een jurk.
Er wordt uiteraard een hele heisa rond gemaakt
Maar Harry trekt zich daar niets van aan.
Zoek het even op.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Vogue Harry Styles

Bericht door WesleyN »

Ik zie steeds vaker mannelijke artiesten in rokken en jurken. Misschien is de één wat serieuzer daarmee bezig dan de ander. Dat vind ik geen probleem. Volgens mij is er ook een videoclip met Harry Styles in een jurk...

Trouwens... gevonden.
harru.jpg
1299171.jpg
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Redhawkje
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 okt 2017 13:52
Locatie: Woubrugge, ZH, NL

Re: Vogue Harry Styles

Bericht door Redhawkje »

prima toch, next.

Dat er zo'n heisa om gemaakt wordt dat irriteerd dan weer. Mensen, bemoei je lekker met jezelf en laat anderen in hun waarde.
Marica
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Vogue Harry Styles

Bericht door Rik »

Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Plaats reactie