In zwarte leren gothicrok bij Blokker

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

In zwarte leren gothicrok bij Blokker

Bericht door RokSterNL »

Ik heb wel al zo vaak mijn bevindingen hier geschreven, maar omdat ik lange tijd niets van mij heb doen horen, wil ik laten weten dat ik nu na die ellendige tijd achter de rug gelaten te hebben, weer iedere dag in vol ornaat in rok door de wijk wandel.

Zo ook vandaag. Ik moest voor een boodschap bij Blokker in mijn buurt zijn. Nu kennen met uitzondering van Blokker in alle winkels waar ik kom de verkoopster/verkopers mij bijzonder goed, en zo weten ze ook dat ik mij sterk maak voor de rok voor de man. Vandaag dus bij Blokker zegt een verkoopster (ze is 24 jaar oud), is dat een nieuwe rok die je aan hebt ? Ik zei nee, die heb ik vorig jaar voor 100 Euro via Marktplaats.nl gekocht. Het is volgens zeggen een leren gothic rok. Leuke rok zeg antwoordde ze toen weer. Ik zei toen tegen haar, ik heb het na al die incidenten weer helemaal opgepakt, ik laat mij toch niet kisten door zo'n knaap. Gelijk heb je, je moet gewoon doen wat je prettig vind, en ik draag toch een broek. Ik zei toen, heb jij dan nooit als meisje een rok gedragen ? Ja een enkele keer een paar rokjes, maar geef mij maar een broek, dan kan ik tenminste gaan zitten zoals ik wil en hoef niet constant op te letten. Ik zeg zo, ik let ook op hoe ik ga zitten als ik een rok draag. Ja zei ze op een grappige manier, ik zou het weleen willen zien. Ik zeg oh ben jij er zo eentje. Je dacht zeker dat ik een lampje aan ging doen ? Ja zei ze. Ik zeg dan heb je pech, bij mij is het volledig donker. Dus we hadden onderling nog lol ook. Zo kan het ook. Een meid vol begrip. Jammer dat ze al een vriend heeft, en het leeftijdverschil zo groot is. Maar ja een oude bok houdt ook wel van een groen blaadje nietwaar ?

Overigens dit was die rok die ik aan had. Ik heb hem ook aan gehad tijdens de crematie van mijn moeder in maart 2008.
Bijlagen
RpkSterNL in leren gothic rok.266.JPG
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 756
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: In zwarte leren gothicrok bij Blokker

Bericht door Wiha »

Leuk altijd om zo met 'vreemden' over rokken voor mannen te praten. Blij dat ze het positief op vat. En ook goed om te hore dat jij weer helemaal de oude bent met het rokdragen.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: In zwarte leren gothicrok bij Blokker

Bericht door RokSterNL »

Gelukkig wel.
Plaats reactie