Beau van Erven Dorens in rok in De wereld draait door

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Beau van Erven Dorens in rok in De wereld draait door

Bericht door RokSterNL »

Ik werd via de mail door kennissen van mij geattendeerd op een uitzending van De wereld draait door van 24 april 2009. Zij hadden daar namelijk Beau van Erven Dorens in een rok als gast gezien. Ze vroegen aan mij of ik die uitzending ook gezien had, omdat zij weten dat ik ook rokken draag. En bovendien volgen zij mijn website ook met regelmaat, en vinden dat leuk om mijn verhalen te lezen.

Ik ben toen gaan zoeken bij uitzending gemist, en heb de bewuste uitzending gevonden. Zolang zij deze op internet laten staan kunnen jullie deze bekijken.

Verder heb ik een sreendumb gemaakt van een beeld uit deze uitzending waarin je ook inderdaad Beau duidelijk kunt zien in de rok. Ik heb de foto tevens wat groter gemaakt, alleen is hij hierdoor wel onscherper geworden, maar nog altijd is goed zichtbaar dat hij ook een rok draagt. Het lijkt meer op een kilt gemaakt van jeansstof.

Je kunt kiezen, om op 1 van de onderstaande links te klikken. Mochten ze geen van beide werken dan kun je altijd nog op de foto zien.

http://player.omroep.nl/?aflID=9350758 (Beau komt op bij 3 minuut en 14 seconden)

http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Uitze ... 5a16a9edc9

Nadat je op de link hebt geklikt, klik je op gasten en kiest vervolgens alle gasten. Deze staan op alfabetische volgorde. klik op volgende onderaan, totdat je bij de letter 'B' aankomt, en klik dan op Beau van Erven Dorens.
Bijlagen
Bo van Erven Dorens in rok.png
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Beau van Erven Dorens in rok in De wereld draait door

Bericht door Jos »

heel goed, dat ze je hierop attent hebben gemaakt. Heb de uitzending ook bekeken en begrijp, dat Bo de rok heeft aangedaan, omdat het blijkbaar de dag ervoor rokjesdag was. Rokjesdag is de eerste dag in het jaar, dat het mooi weer is en 'massaal' de rokjes worden aangetrokken.

Citaat uit een artikel in de Volkskrant van 22 april 2008 van Martin Bril:

""Terug naar de rokjes.
Ik ben geen vrouw, en dat is wel eens jammer, ook voor mezelf. Toch kan ik me voorstellen dat een vrouw, en zekere een jonge, ineens kan gaan verlangen naar een zachte bries om haar blote benen. Een bevrijdend, of bevrijd gevoel moet dat geven. Heerlijk, geen jeans meer aan, geen kousen of maillots, gewoon de zon op de huid voelen. Oké, je moet even door de zure appel van de ontharing heen, maar dan heb je ook wat. ""


Ik vind Beau trouwens qua kleding altijd een apart geval (ik kijk vaker naar <deal or no deal>) en hij wel vaker iets vrouwendingetjes: hij loopt dan bijv een deel van de uitzending met een halsketting of een sjaaltje om zijn nek, dat hij dan even van een vrouwelijke gast heeft geleend
een fervent rokdrager
Plaats reactie