In rok naar Schiphol, en in programma Hello Goodbye

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

In rok naar Schiphol, en in programma Hello Goodbye

Bericht door RokSterNL »

Ik had vandaag wel een hele bijzondere en toevallige gebeurtenis.

Ik ben namelijk daar om een vriend op te halen. Ik ben altijd zoals bekend, aangewezen op het Openbaar Vervoer.
Aangekomen op Schiphol sta ik in mijn spijkerplooirokje op het aankomstbord te kijken wanneer de vlucht verwacht wordt en bij welke aankomsthal.

Op een gegeven moment word ik aangesproken door een jongedame. Zij zegt zo, mag ik iets vragen ? Ik zeg ja wat ? Ik ben van het programma Hello Goodbye, op wie sta je te wachten. Dus ik zeg zo, op een vriend die uit Spanje moet komen uit Madrid. Okay zegt ze. Ik heb een beetje moeten vertellen over ons hoe lang ik hem al ken. Daarna vroeg ze of ik ook wat voor de camera wilde zeggen. Ik zei geen enkel probleem, heb geen cameravrees, heb al diverse malen gefigureerd. Mooi, dan komt Joris straks bij U. Dat is Joris Linssen, ook bekend van het programma Joris Pakketservice.

Na 5 minuten komt hij naar mij toe. Begint in eerste instantie ook nog een praatje over de vriend. Dan gaat zijn gesprek over op dat ik in een rok met daaronder laarzen loop, waarom ? Ik heb dat haarfijn uitgelegd. Hij vroeg wel of ik geen vrouw wilde zijn, door een rok te dragen. Ik heb gezegd dat wij zondermeer niet onder die noemer geplaatst willen worden. Daarna heb ik hem het bekende artikel uit het AD Haagsche Courant en een visitekaartje van het rok voor mannenforum gegeven. Hij heeft het aangenomen, en zei, misschien zien wij elkaar nog weleens een keer.

Dus van een bezoek aan Schiphol dat je iemand op gaat halen, eigenlijk gelijk zonder dat je daar weet van hebt, dat men je gaat benaderen, heb je via een programma wat een andere opzet heeft, direkt promotie voor de rok voor de man.

Overigens is het nog niet bekend of het ook voor uitzending in aanmerking komt zo zei de jongedame, want de eindredactie gaat er nog over. Maar ik word in ieder geval wel gebeld of via de mail ontvang ik bericht wanneer het uitgezonden wordt.

Heb bij thuiskomst maar direkt een foto gemaakt van hetgeen ik aan had.
Bijlagen
DSC00272.JPG
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: In rok naar Schiphol, en in programma Hello Goodbye

Bericht door Jos »

mooie ervaring Rokster. Ik ben benieuwd of je nog wat gaat horen van ze
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 756
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: In rok naar Schiphol, en in programma Hello Goodbye

Bericht door Wiha »

Heb jij weer :) of je word benadered voor een tijdschrift of krant of voor de televisie. Je promoot op deze manier mooi de man in rok :)
Hou ons op de hoogte
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: In rok naar Schiphol, en in programma Hello Goodbye

Bericht door willi »

Beste RokSter.
Ben jij altijd daar waar wat gebeurt, of gebeurt er altijd wat waar jij bent?
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: In rok naar Schiphol, en in programma Hello Goodbye

Bericht door RokSterNL »

Ik hou jullie op de hoogte zodra ik wat weet.

Ja beste willi, ik weet het ook niet hoe dat komt, maar ik heb geen angst met media. Je moet natuurlijk wel op je hoede blijven dat ze er geen opzienbarend item van maken, waardoor het juist een negatief imago krijgt, maar daar kan jezelf als individu ook wat aan doen.

Ik heb natuurlijk ook direkt ja gezegd, want ik hoopte natuurlijk dat hij ook over mijn rok zou beginnen. Zoiets kun je zondermeer verwachten.
Plaats reactie