Dean McDermott (man van Tori Spelling) in een rok

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 756
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Dean McDermott (man van Tori Spelling) in een rok

Bericht door Wiha »

Ik kwam laatst een foto tegen van Dean McDermott (man van Tori Spelling (o.a. Beverly Hills 90210)) in een rok. Even verder in google gezocht en kwam onderstaande tekst tegen maar geen foto meer.

Dean McDermott and Tori Spelling stepped out for the “Bow Wow Wow Fundraiser To Benefit Much Love Animal Rescue” Saturday in L.A. (July 14,2007 ) And Dean wore a SKIRT! I’m down for wearing what you feel, and skirts can be more comfortable than pants. I just don’t see how Dean could be feeling this skirt, particularly with his black socks and shoes combo. Maybe it’s just me.

Onderstaand 1 van de foto's. De rest plaats ik in het fotoalbum.
Dean McDermott en Tori Spelling
Dean McDermott en Tori Spelling
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Dean McDermott (man van Tori Spelling) in een rok

Bericht door RokSterNL »

Een goede ontwikkeling, al vind ik het nog wel een saaie vertoning. Dan vind ik het jurkje van haar er fleuriger en leuker uit zien.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Dean McDermott (man van Tori Spelling) in een rok

Bericht door Jos »

zeker een goede ontwikkeling, en ook eens met je opmerking over haar jurkje. Blijft alleen de vraag: wat zou je zelf aantrekken. Ik ben bang dat ik zelf zou kiezen voor de toch min of meer saaie rok, hoewel het jurkje vele malen leuker is.
Ik zou kiezen voor een tussenvorm, iets minder uitbundig
een fervent rokdrager
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Dean McDermott (man van Tori Spelling) in een rok

Bericht door RokSterNL »

Ook daar heb je gelijk in. Ik zou ook een tussenvorm nemen. Het was mij alleen inderdaad te doen om aan te geven dat het wel uitbundiger mag. Dit staat echt nog voor geen meter. Ik vind wel dat zo'n jurkje wat zij aan heeft wel voor ons mannen ook zou moeten kunnen. Alleen weet ik dan dat je zowat iedere keer wel kritiek zal krijgen. Als je al ziet dat er mensen, en vooral mannen zijn die het niet kunnen vatten dat een man een rok draagt. Gebrek aan hersens zullen we maar zeggen. :? En dat is een feit wat waar is.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Dean McDermott (man van Tori Spelling) in een rok

Bericht door willi »

Ik heb al vaker opgemerkt dat het lijkt of we door die sterk afwijkende kleding, tussen mannen en vrouwen, met twee mensensoorten te maken hebben.
De homo sapiëns hom en de homo sapiëns kuit
Het mag een wonder heten dat ze samen vruchtbare nakomelingen kunnen produceren.

De soortbeschrijving in de biologie is dan:
homo sapiëns hom: zwaar gebouwde mensachtige met brede boven- en smalle onderzijde. Kleur: overwegend
grijs met een enkele witte of bruine vlek.

homo sapiëns kuit: licht en sierlijk gebouwde mensachtige, meestal kleiner dan ‘hom’, met smalle boven- en
bredere onderzijde.
Van de homo sapiëns kuit zijn 3 ondersoorten bekent:
Homo sapiëns kuit (hom): lijkt qua kleur veel op homo sapiëns hom.

Homo sapiëns kuit (splendide): ‘hoofdsoort’. Kleurrijk met speelse bevedering op spannende plaatsen.

Homo sapiëns kuit (splendide nude): als vorige, maar dan voor een vrij groot deel onbevederd. (vooral aan
boven- en onderzijde)

Het is opvallend dat de jongen van de twee hoofdsoorten ‘meestal’ geen nieuwe mutaties vormen. Alleen de bovengenoemde ‘natuurlijke’ hoofdvormen zijn bekend.

Er zijn kwekers die met geforceerde methoden, de homo sapiëns hom de fraaie vormen van homo sapiëns kuit (splendide) hebben kunnen geven.
Deze vormen staan bekent onder de namen:
homo sapiëns hom (travesti) W. en homo sapiëns hom (transseksuali). W.

W = Willi
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Dean McDermott (man van Tori Spelling) in een rok

Bericht door willi »

Uit recent onderzoek is gebleken dat er een vrij zeldzame ondersoort van de homo sapiëns hom bestaat, namelijk de homo sapiëns hom (rokkii) W.

Deze ondersoort wordt voornamelijk in de westerse wereld gevonden en heeft alle kenmerken van de hoofdsoort behalve de onderzijde, die is gevarieerder van vorm. De kleurrijkste mutatie heeft zelfs wat weg van de homo sapiëns kuit (splendida), maar is toch heel duidelijk een ‘hom’.

De ondersoort wordt echter niet algemeen erkent en zelfs bedreigd door de hoofdsoorten; vooral door juviale ‘hom’ en in het bijzonder door exemplaren uit Noord Afrika en het midden oosten.
Dit geldt overigens ook voor de gekweekte ondersoorten (travesti) en (transseksuali).

Een paartje gevormd uit de homo sapiëns hom (rokkii) en één van de homo sapiëns kuit soorten, vormt vaak een problematische relatie. (door angst, verdrijving of jaloezie)
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
w-sure
Berichten: 266
Lid geworden op: 11 jan 2009 14:08

Re: Dean McDermott (man van Tori Spelling) in een rok

Bericht door w-sure »

als iemand die een paar jaar biologie heeft gestudeerd mot ik er hartelijk om lachen. dank je wel homo sapienes willii.
Plaats reactie