als vrijwilliger in rok

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

als vrijwilliger in rok

Bericht door Jos »

sinds enige jaren ben ik als vrijwilliger chauffeur bij Busplus in Heerlen.
Deze stichting is nu twee jaar actief en onlangs hebben wij een uitnodiging gekregen om deel te nemen aan de jaarlijkse vrijwilligersdag. Hier worden de mensen bedankt voor hun inzet en een korte speech van de burgemeester.

Vlak na mijn binnenkomst kwam ik de burgemeester al tegen en een goed gesprek met hem gehad, natuurlijk in rok.
hieronder een foto later is gemaakt die avond samen met de vrouw van een van de organisatoren van onze stichting.
Hier ben ik ook veel bekenden van vroeger tegen gekomen, die mij nog in broek kennen :o . Zonder uitzondering alleen maar positieve reacties.
ik weet dat ik er hier niet super elegant bijzit, maar was blij even te zitten :)
vrijwilligersdag 2023.jpg
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 521
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: als vrijwilliger in rok

Bericht door Kortrokje »

Jos schreef: 01 sep 2023 14:15 sinds enige jaren ben ik als vrijwilliger chauffeur bij Busplus in Heerlen.
Deze stichting is nu twee jaar actief en onlangs hebben wij een uitnodiging gekregen om deel te nemen aan de jaarlijkse vrijwilligersdag. Hier worden de mensen bedankt voor hun inzet en een korte speech van de burgemeester.

Vlak na mijn binnenkomst kwam ik de burgemeester al tegen en een goed gesprek met hem gehad, natuurlijk in rok.
hieronder een foto later is gemaakt die avond samen met de vrouw van een van de organisatoren van onze stichting.
Hier ben ik ook veel bekenden van vroeger tegen gekomen, die mij nog in broek kennen :o . Zonder uitzondering alleen maar positieve reacties.
ik weet dat ik er hier niet super elegant bijzit, maar was blij even te zitten :)

vrijwilligersdag 2023.jpg
👍👍👍👍👍👍👋 je moet er niet elegant bijzitten, niks moet... Juist genieten...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
jaguar
Berichten: 164
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: als vrijwilliger in rok

Bericht door jaguar »

Heel mooi Jos ! Je staat er geweldig mee !!
Plaats reactie