outfit van de dag

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 521
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Mooie rok Marpie. Je ziet er goed uit👍👍👍👍
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Nolijntje

Re: outfit van de dag

Bericht door Nolijntje »

Leuk hoor zo spijkerrokje ,staat je goed.
jaguar
Berichten: 164
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: outfit van de dag

Bericht door jaguar »

Kortrokje schreef: 18 dec 2023 13:33 Mooie rok Marpie. Je ziet er goed uit👍👍👍👍
Bedankt voor het compliment 8-)
jaguar
Berichten: 164
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: outfit van de dag

Bericht door jaguar »

Nolijntje schreef: 22 dec 2023 19:13 Leuk hoor zo spijkerrokje ,staat je goed.
Ook bedankt Jolijntje, wordt geapprecieerd ! ;)
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 521
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

marpie schreef: 23 dec 2023 12:16
Kortrokje schreef: 18 dec 2023 13:33 Mooie rok Marpie. Je ziet er goed uit👍👍👍👍
Bedankt voor het compliment 8-)
👍👍👍👍👍👍👍😊
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
jaguar
Berichten: 164
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: outfit van de dag

Bericht door jaguar »

Deze morgen wat gaan shoppen.
Overal in grijs kleedje langs geweest met bijpassende trui en vrij hoge blokhakken.

Eerst in een meubelzaak wat rondgelopen: niet de minste opmerking gekregen.
Ook niet van de verkoopster waar ik zeker 5 minuten informatie kreeg over een bed die we zouden aanschaffen.
Zelfs niet toen ze zei 'probeer gerust maar de matras eens uit meneer' :lol: en ik mij even neerlegde.
'k Vroeg nog of ik mijn schoenen niet moest uitdoen maar dat was blijkbaar niet nodig ;)

Nadien nog naar een schoenwinkel geweest waar ik paar modellen paste.
Opnieuw : zeer vriendelijk geholpen, geen enkele opmerking van de verkoopster.

Wel van de mevrouw op de foto die zich erover verbaasde dat ik zo goed op hakken kon lopen.
Ze vond (echt waar) dat de hoge gouden pumps mij geweldig stonden en dat dit haar over de streep trok om dezelfde te kopen.
Je ziet op de foto dat ze dezelfde aanheeft. :lol: . Verder geen woord over mijn toch wel niet zo lang kleedje ;)

Nadien nog naar een kledingzaak geweest en paar rokken gepast (en toch eentje gekocht 8-) ).

Kortom : heel aangename voormiddag gehad.

ps: op de foto toch maar het gezicht van de mevrouw geblurd. Ik zou ook niet graag ongevraagd mijn foto op het web willen.
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 353
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: outfit van de dag

Bericht door Rik »

Staat je goed hoor Marpie, leuke jurk, serieus kort :o Lef hebben hé :|
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
DiKo
Berichten: 147
Lid geworden op: 29 aug 2017 08:10

Re: outfit van de dag

Bericht door DiKo »

Die gouden schoenen zijn écht mooi en met een flinke hak.
Trouwens je jurkje is lekker kort, daar houd ik van. Volgens mij heb ik een dergelijke jurk van dezelfde stof zo te zien. De mijne is echter wat strakker en tot een centimeter of 5 boven de knie. Zit er bij jou bij de hals ook een soort leren biesje?
DiKo
Berichten: 147
Lid geworden op: 29 aug 2017 08:10

Re: outfit van de dag

Bericht door DiKo »

Die gouden schoenen zijn écht mooi Marpie en wat een hoge hakken. Kun je daar echt goed op lopen?
Ik houd van korte jurkjes en rokjes. Deze jurk is echt kort. Staat je heel goed!
Als ik de stof van het jurkje bekijk dan denk ik dat ik er ook eentje heb, maar dan wat strakker en tot een cm of 5 boven de knie. Zit er bij jou bij de hals ook een soort leren biesje?
beer63
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 apr 2012 14:06

Re: outfit van de dag

Bericht door beer63 »

Ziet er goed uit, fijne kerstdagen allen, en dat je ook nu van je rokken kunt genieten
Plaats reactie