outfit van de dag

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 756
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: outfit van de dag

Bericht door Wiha »

Rene, aangezien je dit al jaren doet, ben je dan niet bang dat je vrouw er een keer achter komt als ze een collega van jou ziet/spreekt? Qua outfit top! Zoals je op verschillende foto's van mij hebt gezien draag ik bijna dezelfde stijl. Alleen zo kort draag ik ze niet 😀
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 353
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: outfit van de dag

Bericht door Rik »

Rene schreef: 04 jan 2024 12:28 Buitenshuis. Echtgenote is niet op de hoogte van mijn rokken en jurken. Dus nooit thuis.
Oei René.... dan ga ik er van uit dat je een betere relatie hebt met je collega's op het werk dan met je echtgenote :o Niet echt een optimale situatie denk ik dan. Ben je echt zo bang dat je echtgenote er slecht zou op reageren? Het zou een opluchting zijn als je het haar vertelt en dan kan je eender waar en wanneer je rokken dragen. Doe ik ook al jaren en mijn vrouw vindt dat allemaal OK. 50 jaar gelukkig gehuwd intussen.
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

Rene schreef: 04 jan 2024 11:49 Mijn outfit vandaag op kantoor.
Wow René, heel gaaf! Staat je top.
En wat stoer dat je dit op je werk kunt dragen. Jalours.
Ik heb door vakanties en andere prio’s een aantal weken geen rokken of jurken gedragen, maar door de inspirerende foto’s op dit forum zojuist een bruine fijngebreide midi jurk en panty aangetrokken!

Jij zult ongetwijfeld zelf het beste kunnen beoordelen of je het je vrouw wel of niet kunt vertellen. Ook ik heb een tijdje in die kast geleefd en weet nog goed dat ik een keer een mede forum lid sprak, en hij vertelde dat hij thuis probleemloos jurken en rokken draagt. Dat leek voor mij echt een brug te ver en kijk nu. Ik ben een hoop ‘eenzaamheid’ kwijt sinds mijn vrouw het weet (en tolereert. Accepteren is nog een volgende stap 😉).
Ik hoop dat jij dat ook (ooit) mag beleven!
Laatst gewijzigd door Alex op 18 apr 2024 08:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 353
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: outfit van de dag

Bericht door Rik »

Alex schreef: 21 jan 2024 08:01 Jij zult ongetwijfeld zelf het beste kunnen beoordelen of je het je vrouw wel of niet kunt vertellen. Ook ik heb een tijdje in die kast geleefd en weet nog goed dat ik een keer een mede forum lid sprak, en hij vertelde dat hij thuis probleemloos jurken en rokken draagt. Dat leek voor mij echt een brug te ver en kijk nu. Ik weet ben een hoop ‘eenzaamheid’ kwijt sinds mijn vrouw het weet (en tolereert. Accepteren is nog een volgende stap 😉).
Ik hoop dat jij dat ook (ooit) mag beleven!
Tolerantie is alvast een eerste stap in de juiste richting naar acceptatie.... ;)
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
jaguar
Berichten: 164
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: outfit van de dag

Bericht door jaguar »

Deze morgen wandelingetje gemaakt. Was best aangenaam weertje, een trui volstond.
Lichte nylons 15 den;
Ik kwam niet al teveel volk tegen behalve een wat oudere vrouw waar ik een tijdje mee heb gestapt.
Geen woord over de rok maar zoals steeds... over de schoenen :lol:
Ik kreeg weer eens de opmerking dat ik zo goed kan stappen met een hoge hak. ;)
Het is nu niet dat ik 15 kilometer in het bos zou lopen maar korte wandelingetjes tot 5 km lukken probleemloos met al de hakken die ik heb.

Ze droeg ook een hele leuke rok waarmee ik haar complimenteerde. Kreeg meteen als opmerking 'maar je short is ook mooi hoor' :lol:
Toch maar even duidelijk gemaakt dat het een rok was hahaha.
'ah ok dat heb ik nog nooit gezien bij een man maar staat je heel mooi meneer !!'. 8-)
Zo zie je maar weer...
wit zwarte rok.jpg
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

marpie schreef: 23 jan 2024 12:11 Toch maar even duidelijk gemaakt dat het een rok was hahaha.
'ah ok dat heb ik nog nooit gezien bij een man maar staat je heel mooi meneer !!'. 8-)
Zo zie je maar weer...wit zwarte rok.jpg
Geweldig! Dus de panty en de enkellaarsjes vielen haar al helemaal niet op?

Super outfit weer!
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
jaguar
Berichten: 164
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: outfit van de dag

Bericht door jaguar »

Dank voor het compliment Alex.
Maar zie mijn verhaal: de laarsjes waren haar net eerder opgevallen dan de rok :lol: .
Over de nylons: geen woord.
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

Mijn outfit van de dag: een gecoate rok van Miss Etam die ik al een jaar of 6 heb. De schoenen (type ‘chelsea boots’) komen weliswaar van de dames-afdeling bij Van Haren, maar deze draag ik ook vaak gewoon naar kantoor onder een spijkerbroek of pantalon. De coltrui is gewoon een heren versie. Panty: Oroblu Vanité 15 den in Nearly Black.
Bijlagen
IMG_4609.jpeg
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
RobinWi
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 mei 2023 14:31

Re: outfit van de dag

Bericht door RobinWi »

Keurig Alex. Staat je goed!
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

RobinWi schreef: 02 feb 2024 16:52 Keurig Alex. Staat je goed!
Dank je wel RobinWi!

Mede geïnspireerd door jullie reacties, maar ook door outfits van anderen (zoals die van wiha!), ben ik zojuist in spijkerrokje met de trein vanuit mijn werk vertrokken. En je raadt het al: enkel maar leuke reacties van medereizigers.
Bijlagen
image0.jpeg
Laatst gewijzigd door Alex op 18 apr 2024 08:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Plaats reactie